Bu bölüme kadar hep text
şeklinde yazmıştım ama bundan
sonra arada text olmayan
kısımlar da yazmayı düşünüyorum
Umarım beğenirsinizTofu: Papatyaları sever misin?
Sana: Neden böyle bir soru sordun ki?
Tofu: Hepsi şairlerin suçu
Tofu: Güzel gülen kadınlar papatya sever demişler
Tofu: Biraz daha gül nolurSana: Üzgünüm şu an gülecek moodumda değilim
Tofu: Okulda olanlar yüzünden mi?
Pişmanlıktan kalbi ezilirken sormak zorunda kalmıştı o soruyu.
Flashback*
Matematik öğretmenleri tüm öğrencilere dönerek sormuştu soruyu fakat koca sınıfta cevap vermek için gönüllü olan sadece iki kişi vardı. Sana ve Dahyun. "Dahyun nedir cevabın?" Öğretmenin söz vermesi üzerine Dahyun kalkıp tahtaya gelmişti soruyu cevaplamak için fakat daha çözüme başlayamadan lafı kesilmişti.
"Çapulcuların da matematik yapabildiğini bilmiyordum."
Sana'nın söylediği ile sınıftaki tüm gözler ona dönmüştü. Bir süre herkes sessiz kaldıktan sonra Sana "Bu okula sadece üst tabaka insanların çocukları girebiliyordu önceden. Daha sonra okulun yapısı bozulup sizin gibileri de almaya başladılar okula. Okula girdiğinize şükredip sessiz sakin bir köşede durmak yerine bir de tahtaya falan çıkıyorsunuz"Dahyun böyle zamanlarda ne diyeceğini bilemezdi. Bu ilk kez olan bir şey değildi. Sana ona kafayı takmıştı neredeyse. Her fırsatta ona sataşmaya çalışırdı ve Dahyun onu çok sevdiği için cevap bile veremezdi. Fakat sevgisinin de bir sınırı vardı.
"Sana tamam dur artık." Lia kız kardeşini durdurmaya çalışıyordu. Daha sonra kimsenin duymayacağı bir şekilde "Üzülüyor kız. Onun da duyguları var." Demişti.
"İyi ya ben de bu yüzden yapıyorum zaten. Üzülmesi işime gelir."
"Yeter artık Sana!"
"Bak sen bizim küçük ezik kızımıza. Senin bir dilin çözülmüş sanki? Nerede o ağlayarak tuvalete kaçan kız?""Bil ki Sana bundan sonra ağlayarak tuvalete kaçan ben olmayacağım çünkü sen ailesi belli olmayan birine göre fazla ses çıkarıyorsun."
Daha sonra Lia, Dahyun'u savunduğu için anında pişman olup sınıfın ortasında yaygarayı koparmıştı. Ve evet bu sefer Sana ağlayarak tuvalete giden olmuştu. Tabii daha sonra Dahyun da pişmanlıktan ezilen kalbi ile ağlayarak tuvaletin yolunu tutmuştu tekrardan. Ama bunu kimse bilmiyordu.
Bunca zaman Sana, Dahyun'u ezmek için elinden geleni yapmıştı ve Dahyun ona bir kez bile karşı çıkmamıştı. Öyle devam etmeliydi fakat öfkesine yenik düşmüştü. Sonucu ise onun için hüsrandı. Sevdiği kızın o güzel çekik gözlerinden yaşların dökülmesine sebep olmuştu.
Flashback End*
Sana: Evet gördün mü kavgayı?
Sana: Dahyun denilen o ezik ne dedi bana duydun mu?Tofu: Hatırlamıyorum tam olarak
Tofu: Ne demişti?Sana: Evlatlık olmamla ilgili konuştu saçma sapan
Sana: Aptal kız
Sana: Sanki benim evlatlık olmam onun bir çulsuz olduğu gerçeğini değiştirecekTofu: O kızla daha önce de kavga etmiş miydiniz?
Sana: Kavga sayılmaz
Sana: Genelde ben ona bulaşırdım ama o ezik bana cevap vermeye bile çalışamazdı
Sana: Bugün bana karşılık verince şaşırdım doğrusuTofu: Niye bulaşıyordun ki o kıza?
Tofu: Ne yaptı sana?Sana: Bizim okulumuzda onun gibilere yer yok
Tofu: Bunu sana düşündüren tam olarak ne?
Sana: Okulumuzda hep saygın ve varlıklı ailelerin çocukları okur
Sana: O kıza kim burs verdi bilmiyorum ama bir an önce geri çekse iyi olurTofu: Sadece fakir olduğu için mi sevmiyorsun onu yani?
Sana: Ne yani bana onu mu savunacaksın?
Sana: Evlatlık alındığım için sen de onunla aynı fikirde falan mısın?
Sana: Veya iki tane babam olduğu için?Tofu: Hayır tabiki de onunla aynı fikirde değilim.
Tofu: Ama seninle de aynı fikirde değilim
Tofu: Birinin sadece parasının olmaması onun hakkında neyi ifade eder ki?Sana: Tek sorun para değil ki
Sana: Kızın ailesi kim o bile belli değil
Sana: Kim bilir hangi dilencinin kızıTofu: Gerçek ailesini tanımayan senin bunu demeye hakkın var mı?
Sana: Senin de ondan farkın yok
Sana: Çok yazık bir an gerçekten babamlar dışında birinin beni sevdiğini sandımSana kişisi Tofu kişisini engelledi*
Tofu: Seni gerçekten seviyorum Sana (iletilemedi)
Tofu: Ama artık benden nefret etmene dayanamıyorum (iletilemedi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Art Of Compliment • SaiDa
FanfictionDahyun yıllardır sınıfındaki Sana isimli kıza platonik aşıktı. Söyleyecek cesareti kendinde bulamayarak anonim hesaptan ona yazarak yakınlaşmaya çalışıyordu.