9- Homofobik

310 31 25
                                    

Bu text olmayan ilk bölüm
Olacak bu kitapta
Umarım hepiniz seversiniz

Sana yanında Lia ile birlikte sınıfa girdiğinde ilk önce Tzuyu'nin oturduğu tarafa bakmıştı. Lia ile üvey kardeşten çok daha ötesiydiler bu nedenle ona her şeyini anlatırdı. Tzuyu ısrarla o tarafa bakmıyor, elindeki kitapla ilgileniyordu. Lia ve Sana birbirlerine göz kırptıktan sonra, Dahyun'un gergin bakışları altında Tzuyu'nin yanına ilerlediler.

"Güzel seçim doğrusu Tzuyu." Kitaptan kafasını kaldıran Tzuyu şaşkınca Lia'nın suratına baktı. O sırada ne olduğunu anlamaya çalışan Mina ve Momo da yanlarına gelmişti. Ayrıca dün akşam ablalarının kapısını dinlemesi sonucu olanlardan haberdar olan Niki de tam destek için yanlarındaydı. "Güzel seçim diyorum. Sana. Özellikle de bir lezbiyen için. Ama tabi cesurca karşısına geçip ilan-ı aşk edebilseydin daha romantik şeyler olabilirdi aranızda."

"Sen neden bahsediyorsun Lia?"
Kız kardeşinden birkaç adım öne çıkarak konuştu Sana: "Saf ayağına yatma Tzuyu. Bana yazan o anonim hesabın sen olduğunun farkındayım."

Bu sırada nereyse tüm sınıf başlarına toplanmıştı.
"Sen kafayı yemişsin Sana. Benim ailem homofobik bir kere sence böyle bir şey yapabilir miyim?"

"Bu yüzden anonim hesaptan yazmıy-" Sana sözünü bitiremeden küçük kardeşi Niki kolunu dürtüp Sana'ya telefonunu işaret etmişti. Sana o an fark etti ki o anonim hesap Tzuyu ile konuştuğu süre boyunca ona mesaj atıp durmuştu.

Tofu: O ben değilim Sana
Tofu: Nolur yapma gitme Tzuyu'nin yanına
Tofu: Pişman olacaksın
Tofu: Bak ben Tzuyu değilim
Tofu: O kaç dakikadır seninle konuşuyor ama bak ben sana yazıyorum
Tofu: Nolur bak şuraya gör şu mesajları
Tofu: Lanet olsun

Bir süre şaşkınca telefona baktı ve sonunda ona yazanın Tzuyu olmadığına karar verdi. "Bir yalnış anlaşılma olmuş Tzuyu kusura bakma. Siz de dağılın be eğlence mi var?"

"Bir dakika bir dakika öylece kurtulamazsın bu işten. Önce gelip herkesin içinde bana alanen Lezbiyen diyeceksin sonra böyle kaçıp gideceksin öyle mi?"

"Anlattım ya Tzuyu bir yalnış anlaşılma olmuş. Birisi bana yazıyordu ben de onu sen sandım. Bu kadar abartacak ne var yani? Ne olmuş sana lezbiyen dediysem?"

Bundan sonrası tam bir kaostu. Tzuyu lezbiyen olduğu gerekçesiyle Sana'ya oldukça kötü şeyler söylemiş ve daha sonra da iki kız sınıfın ortasında saç baş birbirlerine girmişlerdi. Homofobik bir ailede büyüyen Tzuyu'den başka bir tepki beklenilemezdi zaten.

Kavgayı ayırmak için giren Lia ve Niki de daha sonra Sana'ya ayak uydurmuş ve hep birlikte Tzuyu'yi bir güzel benzetmişlerdi. Bu sırada Mina ve Momo kahkahalar eşliğinde video çekiyordu. Dahyun ise endişeli bir şekilde kenarda izlerken "keşke" diyordu. "Keşke ona hiç yazmayıp tüm hislerimi içime gömseydim."

Bir süre devam eden kavgayı bir öğretmene bildirmeye karar veren kişi Jihyo olmuştu. Gidip müdürü sınıfa getirmiş ve kavgayı ayırmıştı. Üç kardeş ve Tzuyu revire giderken ailelerine de okula gelmeleri için haber verilmişti.

The Art Of Compliment  • SaiDaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin