tepkisiz

43 23 4
                                    

Adam üstüme düştü ve o sırada görüş açıma Uğur girdi öyle bir bakıyordu ki sanki benim aşık olduğum adamdan çok daha farklıydı adamı üstümden alıp kenari ya fırlattı elindeki silahi da beline koydu.

o vurmuştu benim sevdiğim adam katil olmuştu ona bunu yediremiyor dum hele ki mafya babası olmasını hiç yediremiyor dum bana  doğru döndü işte o an bakışları yumuşadı bana tam sarilicakken refleks bir şekilde geri çıktım işte o an gözlerinde o kadar acı bir şey oldu ki kendimden nefret ettim.

Yavaşça göğsüne sarılmaya çalıştım ama kollarımın bağlı olması buna izin vermedi oda bunu fark etmiş olmalı ki hemen kolumu çözmeye başladı bir kaç dakika sonra iki elimde serbestti hemen göğsüne sarıldım ve kokusunu içime çekerek

-"neler oluyo burada o adam kimdi ve sen sen onu öldürdün " dedim elini çenemin altına koyup gözlerini gözlerime sabitledi ve

-" beni bırakmana asla izin veremedim sen şu anda benim zehrimdesin " dedi.

Hala nasıl yüzün bakabilirdim ki ailesinin katiliydim ben onun hayatının katiliydim elinden herşeyini almıştım yavaşça ondan ayrildim ve ona bakıp.

-" beni bırak sen ve ben olamayız ne zannediyorsun ha  ailenin katiliyle gülüp eglenebileceğini falan mı eğer böyle düşünüyorsan çok yanılıyorsun " dedim

ve kapıya doğru yöneldim ama izin vermedi kucağına alıp yatağa götürdü ne kadar yirtinsam da  bırakmadı kollarımı bağladı ve yanağıma bir buse kondurdu ve çekip gitti .

Anlamıyordum benden intikamı almaya çalışıyordu yoksa gerçektende beni ailesinin katili olduğumu unutacak kadar çok mu seviyordu kafami allak bullak etmişti yarım saat sonra kapı açıldı ve bir kafin gelmişti ardından bir kaç kadın daha beni çözüp bir sandalyeye oturttular hiç birşeye tepki vermiyordum daha doğrusu veremiyordum.

Kadın saçımı makyajımı yaptı ve bana bir kaç elbise gösterdi ama benim tepki vermediğini görünce kendi kafasindan bir tane elbise seçip giydirdi aynanın karşısına geçtim ve

kırmızı dar dizlerimin 5 parmak üstünde straplez bir elbise giydirmişti saçlarımı salık bırakıp dalgalandirmis makyaj olarak kırmızı ruj ve rimel allık falan yapmış ayakkabı olarak ise siyah bilekten bağlı bir topuklu giydirmisti kadınlar dışarı çıkınca sessizce yatağa oturdum o sırada takım elbise giymiş bir Uğur geldi karşıma.

Hemen dudağıma yöneldi ve öpmeye başladı ama bir cevap alamayınca daha hırsla öpmeye başladı yine cevap alamayınca ısırmaya başladı artık kan tadı alıyordum ama yinede cevap vermedim en son dudaklarını dudaklarımdan çekti ve o an bana o kadar şehvetli ama bir o kadarda öfkeli bakıyordu kolumdan tutup kaldırdı ve duvara fırlattı üstüme doğru yürümeye başladı......

Peki sizce şimdi ne olacak lütfen yorumlarınızı bekliyorum belki kim bilir gidişatı siz yorumlarınızla belirlersiniz💖💖💖
#aşkzehri

aşk zehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin