aşk

51 26 2
                                    

Ne demekti o ya doğduğun andan beri derken ben bunları düşünürken kolumda bir sıkılma hissettim
-" samet ten uzak durucaksın hatta bütün erkeklerden ben hariç hepsinden uzak duracaksın anladın mı beni ha anladın mı" bunu o kadar sert söylemişti ti ne diyeceğini ne yapacağımı şaşırmıştım bu çocuk az önce bana o kadar güzel duygular hisseddiren çocuğun şimdi bunları söylemesi tam bir ironiydi.

Kolumu ondan kurtardığım gibi kendimi malzeme odasından dışarı attım resmen hırsları için beni kullanmisti beni eğer sevsey di ozaman bu öpücüğün bir manası olurdu işte şimdi intikamımı almayı o kadar çok istiyordum ki hemen Samet i aradım

-" bu meydan okumayı hemen çıkışta yapalım " dedim.
-" bu ne hız güzelim ama bu benim de işime gelirm o yüzden çıkışta kapının önünde ol." Dedi
-" iyide seni. Ugurla soru-" oha ya resmen yüzüme kapatmış ya bende burda kime laf anlatiyor sam
Neyse sınıfa girdim ve okul bitene kadar uyudum normalde derslerime çok önem veririm ama bu öküz malukatlar yüzünden bir türlü kafamı toparlaya miyorum son zil çalindan uçarcasina sınıftan çıktım ve hemen motora atlayıp samet i bekledim büyük bir hızla yanımda durdu tam o sırada otoparktan Samet ve grubu motorlariy la çıktı Samet maskesinin açık olan kısmından Uğur a baktı Uğur önce ona sonra bana bakış attı ve hızlı bir şekilde ilerlediler samet le bizde hemen arkalarından ilerledik.

Önce yavaş gittik sonra hızlanıp onların önüne doğru geçtik hemen ön tek teker yapıp ugur un önüne geçiş yaptim o ise arka teker yapıp müko bir dönüşle beni solladı birbirimizle rekabet ederek bir müddet oyalandik Samet hiç yapmaması gereken bir şey yaptı ve motoruyla Uğur un motoruna çarptı işte o anda ne yapacağımı bilemedim hemen motoru durdurdum ve olduğum yerde kaldım sanki kalbim yerinde yoktu kalp atışını hissediyordum o an dünya başıma yıkıldı Uğur motoruyla takla atıp yere yuvarlanmış ti herkesin hareketlen mesiyle hemen motordan indim .

Uğur un başına geldigim de yarı baygın di kafasını dizlerime koydum ve kask ini çıkardım gözleri yarı açık bir şekilde .
-"seni öpme sebebim sana aşık olmam seni seviyorum Elisa Gündoğdu" dedi ve gözleri kapandı işte o anda hayatımda ilk kez kendimi çok çaresiz hisseddim o benim zehrin değil panzehirim di içimde bir şey vardı patlamaya hazır birşey işte o an patladı

"Uğurrrrrrrrrr!!!!!!!!"

aşk zehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin