Silahı sıkmaya devam ederken bır yandanda bana doğru geliyordu bu görevi ne olursa olsun yerine getirmeliydim Uğur un bana beceriksiz demesini haklı cikartamazdim Yaşar'ın elinden tutup dışarı doğru koştum samette peşimizden geliyordu hangi deli cesaretiydi bilmiyorum kapının önünde duran arabaya atladım ve yaşar da bana ayak uydurmuş bir şekilde arabaya bindi.
Sürmeye başladım ama arkamdan bir araba daha geliyordu o sırada Yaşar'ın kucağını elime attığım gibi silahını aldı ve camdan dışarı Samet arabasının tekerligine doğru sıkmaya başladım bir de olmadı ikide olmadı ama üç de birine denk geldi ve arabası kısa bir debriyaj yaptı o sırada hızımı arttirdim .
Bir 5 dakika sonra arabayı kenara çektim derin nefesler almaya çalıştım ama o sırada yaşar in elini bacağımda hissettim adam bu halde bile bir yerlerini düşünüyordu ya sabır ya
Ona gülümsemeye çalışarak döndüm bana bakıp
-"sen benim kahramanımsin " dedi
bu ne saçma biseydinya benim niye herşeyin anormaldi normalde bunu benim bir erkeğe demem gerekirdi şaka gibi
-"evet öyleyim canım" dedim bana pis pis bakıp
-"o zaman bir ödülü hak ettin ha " diyerek bacağımı okşamaya başladı
Elini bacağımda tutup geri ittim ve
-"seni bir yere götürmek istiyorum ödülümü orada verirsin " dedim
Bana tereddütsüz ve baktı ve kafasını salladı o sırada arabayı Uğur un yanına doğru sürmeye başladım oraya gittigimizi zaten anlarlardi çünkü takip cihazı vardı .
Arabayı biraz daha hızlandırdim ve deponun önüne park ettim yasarla arabadan indik elini belmmin ve kalçanın arasındaki bir yere koydu .
Ama bılmiyordu ki birazdan o elden olacağını Uğur un ona yapmadığını bırakmayacağını koridordan geçerken heskes şaşkın bakıyordu ve tam osirada Uğur tam karşıdan cenkle birlikte bize doğru geliyordu yaşar herşeyi anlamıştı ve elleri kasilmisti işte olan o sırada oldu .
Yaşar birden kaçmaya çalıştı cenk pesine düştü Uğur kolumdan tutup beni odaya cekti ve yatağa fırlattı işte şimdi ne olmuştu bana okadar tuhaf bakıyordu kiSizce Uğur niye böyle saçma bir şey yaptı hemde Elisa ona yardımcı olmuşken???