"Ne? Sen ne saçmalıyorsun?" diye sordu Harry.
"Harry, sana zaman vermeye çalıştık ama abarttın." dedi Zayn.
"Fazla sert olma." dedi Liam.
"Üzgünüm, Harry." dedi Niall.
"Neden? Neler oluyor?" diye sordu Harry gözleri dolarak.
"Bana en başta Louis Tomlinson'ı sorarak neyden bahsettiğini anlamadım." dedi Zayn.
"Louis, benim dört yüz yıl önce ölen ruh eşim." dedi Harry.
"Louis Tomlinson, dört yüz yıl önce öldü. Öyle birisi gerçekten var Harry." dedi Jay.
"Teşekkür ederim, Jay."
"Aman Tanrım-" dedi Zayn.
"Harry, ben Johannah değilim."
"Ne?" diye sordu Harry şaşkınlıkla.
"Ben Martha'yım."
"Neler oluyor? Ne biçim bir şaka yapıyorsunuz?" diye sordu Harry.
"Artık ona baştan her şeyi anlatalım." dedi Liam.
"Neler oluyor? Ne saçmalıyorsunuz?" diye sordu Harry.
"Sana zaman vermeye çalıştık Harry." dedi Niall. "Evine maç izlemek için geldiğim gün hiçbir şey anlamamıştım."
Beş ay önce
Niall ile Harry, televizyonda futbol maçı izlemeye başladığında Niall en yakın arkadaşının tuhaf davranışlarına baktı.
"Sen iyi misin?" diye sordu Niall.
"Banyoda bir şey düştü herhalde, gidip baksam iyi olur." dedi Harry korkuyla. Koltuktan kalkıp banyoya gittiğinde Niall anlamayarak televizyonu izlemeye devam etti.
Maç ara verdiğinde Niall banyoda bir şeyler konuşan Harry'nin sesini duyduğunda ayağa kalktı. Banyo kapısına hafifçe yanaşıp onu dinlemeye başladı.
"Louis, neden çıplaksın?" diye sordu Harry. Niall güldü. Demek ki en yakın arkadaşı birisiyle beraberdi. Niall, kapıyı açıp ikisini basmak istediğinde banyoda sadece Harry vardı.
"Siktir." dedi Niall. Onları yakalayamamıştı.
"Niall sen onu görüyor musun?" diye sordu Harry.
"Ben en iyisi onu görmeyeyim." dedi Niall. Belki de en yakın arkadaşı bunu söylemeye henüz hazır değildi.
GÜNÜMÜZ
"Ben o gün Louis'i sadece bize tanıştırmak istemediğin bir sevgilin olduğunu düşündüm." dedi Niall.
"Sonra Niall bunu bana anlattı. Tabiki de çocukla tanışmak istedik." dedi Liam.
"Bana da ondan önce Louis Tomlinson'ı sordun. Ama Harry, ben sana onu çok detaylı olmasa da önceden anlatmıştım." dedi Zayn.
"Sen bana bir şey anlatmadın." dedi Harry ağlamaya başlayarak.
"Sonra senin evine geldiğimizde-" dedi Liam.
Beş ay önce
Niall, elinde kamerayla eve girdiğinde evde kimse olmadığını görünce morali bozuldu. Liam, Niall'a baktığında onu boş yere eve getirdiği için gözlerini devirdi.
"Ciddi olamazsın, Niall." dedi Liam bağırarak ve Harry korkuyla uyandı.
"Sizin ne işiniz burada?" diye sordu Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freaking Romance
FanfictionHarry yeni bir eve taşınır ve taşındığı evde beklenmedik bir misafirle karşılaşır. Çünkü yeni taşındığı evde önceden yaşayan Louis'in hayaletiyle karşılaşır.