5

815 130 467
                                    

Kendall ile Harry, mutfak masasında karşı karşıya bakışırken Louis de salonda oturuyordu.

"Bu kadar kısa sürede nasıl sevgilin oldu?" diye sordu Kendall.

"Bunu sen mi söylüyorsun?" diye sordu Harry.

"Bak Fai ile olanlar-"

"Umrumda değil."

"Ne?"

"Başta üzüldüm ama şuanda aklıma bile gelmiyorsun." dedi Harry.

"Emin misin?" diye sordu Kendall.

"Seni unutmam neden şaşırtıcı geliyor?"

"Uzun zamandır bana aşıktın çünkü." dedi Kendall.

"Demek ki değilmişim." dedi Harry ifadesiz bir sesle ve salonda kitaplığı karıştıran Louis'i seyretmeye başladı.

"Harry, beni kıskandırmak için tipin bile olmayan bir adamla sevgili olduğunu söylüyorsun." dedi Kendall.

"Sen mi karar veriyorsun buna?" diye sordu Harry ve Kendall sustu.

"Çok değişmişsin." dedi Kendall.

"Sana karşı tavırlarım değişti." dedi Harry.

"Harry yaptığım şey-"

"Yıllardır Fai'ye aşık olmana rağmen benim duygularımla oynadın ve şuanda onunla nişanlısın, üstelik bebek bekliyorsunuz." dedi Harry gözleri dolarak.

"Beni unutmadığını biliyordum." dedi Kendall ve Harry'nin elini tutacakken salonda bir şey düşüp kırıldı.

"Ben Louis'e bakayım." dedi Harry ve Louis'in yanına geldiğinde Louis elindeki tarih kitabını ona gösterdi.

"Kitap okuyacaktım ama bu kitabı en üst rafa koymuşsun." dedi Louis ve masum bir şekilde baktığında Harry ona tabiki de kıyamadı.

"Boyun yetişmediyse söyleseydin." dedi Harry ve yerdeki bibloyu aldı. "Neyse, alt tarafı bir biblo."

Louis, kitabı karıştırmaya başladığında Harry mutfakta oturan Kendall'ın varlığını unutmuş, Louis'e bakıyordu.

"Harry."

"Efendim?"

"Kendall seni bekliyor." dedi Louis.

"Yanımda durur musun?" diye sordu Harry ve Louis ona baktı.

"Tabi." dedi Louis ve Harry ile birlikte mutfağa gitti.

"Kendall, ne söyleyeceksen onun önünde söyleyebilirsin." dedi Harry.

"Sana dönmek istiyorum." dedi Kendall ve Harry ona baktı.

"Ben istemiyorum." dedi Harry ve Kendall ona baktı.

"Harry-"

"Fai seni terk etti değil mi?" diye sordu Harry.

"Terk etmesinin sebebi var."

"Senin üçüncü sınıf, basit bir fahişe olman gibi mi?" diye sordu Louis ve Harry ile Kendall ona baktığında Louis gözlerini büyüttü. "Oops."

"Fai, benden DNA testi istedi." dedi Kendall ve devam etti. "Bebeğimin babası sensin."

#

"Ne?" dedi Liam, Niall ve Zayn şaşkın bir şekilde.

"Bebeğin benden olduğunu söyledi." dedi Harry.

"Peki siz son zamanlarda hiç?" diye sordu Liam ve Harry utanarak boynunu eğdi. "Yani olma ihtimali var."

Freaking RomanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin