Harry, Martha'ya baktığında ona güvenip güvenmemek arasında kalmıştı.
"Martha, bir yerden okuduğuma göre-"
"Nereden okudun?" diye sordu Marth ve Harry ne diyeceğini bilemedi. Louis'den ona bahsetmeli miydi?
"Yalan söylüyorsun." dedi Harry kısaca. "Luke, Louis'e ihanet etti."
"Ne?"
"Luke, Louis'e ihanet etti. Onu limanda tutuklayan kişi Luke'du." dedi Harry.
"Sen nereden duydun bunu?" diye sordu Martha.
"Duydum işte!"
"Bunu araştırmam lazım." dedi Martha.
"Sen de mi bilmiyorsun?" diye sordu Harry.
"Ben tarihçiyim, duyduğum şeyleri sana aktarıyorum. Harry, sana bunu söyleyeceğim ama bana kaynağını söylemen lazım." dedi Martha ve Harry ne diyeceğini bilemedi.
"Saatimiz doldu." dedi Harry ve hızlıca kalkıp, odadan çıktı.
Martha, arkasından bakakaldığında neler olduğunu anlamıştı. Telefonunu çıkarıp bir numarayı çevirdi.
"Sanırım o." dedi Martha ve devam etti.
#
Harry, eve geldiğinde Louis salonun ortasında dans ediyordu. Harry, onu rahatsız etmeden kenarda izlemeye başladığında güldü. Louis salonun ortasında dönmeye başladığında Harry'i gördüğünde durdu.
"Sen ne zaman geldin?" diye sordu Louis.
"Yeni." dedi Harry ve televizyonda çalan şarkıya baktı. "Lady Gaga?"
"Ne?"
"Gaga dinliyorsun." dedi Harry ve ekranı gösterdi.
"Kötü mü?"
"Hayır." dedi Harry ve Louis'e yaklaştı. "Seninle çok az müzikten bahsettik."
"Benim yaşadığım dönemin müziklerine pek benzemiyor." dedi Louis.
"The Beatles, Fleetwood Mac, Rolling Stones öneririm." dedi Harry.
"Onlar ne?"
"Grup." dedi Harry ve telefonunu çıkardı. "Spotify'ı bilgisayara indireceğim ve buradan müzik dinleyebilirsin."
"Spo-Her neyse sanırım müzik dinlemek için bir şey."
"Evet." dedi Harry. "Müzik dinlemek için yapılmış bir uygulama. Bununla dünyanın bir ucundaki şarkıyı bile dinleyebiliyoruz."
"Vay canına." dedi Louis ve Harry ona baktı. "Harry, geçen gece-"
"Sanırım bir şeylere başladık." dedi Harry ve Louis ne diyeceğini bilemedi.
"Öyle mi?" diye sordu Louis heyecanla.
"Evet." dedi Harry gülerek ve Louis'in beline sarılıp, kendine çekti.
"Sana yemek yapmamı ister misin?" diye sordu Louis.
"Hayır, sanırım pizza yemek istiyorum." dedi Harry ve Louis ona üzgün bir şekilde baktığında vazgeçti. "Ama yapabilirsin."
"Pekala." dedi Louis mutlu bir sesle ve mutfağa gidip, bir şeyler hazırlamaya başladığında Harry gülümsedi.
#
Salonun ışıklarını kapatmış, mumları yakıp, loş bir hale getirdiklerinde Louis ile Harry birbirlerine sarıldılar.
"Hiç kendinden bahsetmedin." dedi Louis ve Harry'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freaking Romance
FanfictionHarry yeni bir eve taşınır ve taşındığı evde beklenmedik bir misafirle karşılaşır. Çünkü yeni taşındığı evde önceden yaşayan Louis'in hayaletiyle karşılaşır.