3

836 128 396
                                    

Harry gözlerini araladığında bir çift mavi gözün onu izlediğini görünce önce ürkse de sonra dün gece olanları hatırladığında sakinleşti.

"Louis, eğer bir süre aynı evde yaşayacaksak kurallarımız olmalı." dedi Harry ve yataktan kalktığında Louis gözleriyle onu takip etti.

Harry yatak odasından çıkıp, lavaboya girdiğinde Louis'i gördüğünde yeniden korktu.

"Kurallar?" diye sordu Louis.

"Tuvalete girdikten sonra konuşsak."

"Tamam." dedi Louis ve onu beklemeye başladığında Harry uzun uzun ona baktı. "Pardon, çıkmam gerekiyordu değil mi?"

"Evet." dedi Harry ve Louis tuvaletten çıktı.

Louis koltukta oturmadan önce televizyonu açıp, ilk çizgi film kanalını bulup izlemeye başladığında Harry yanına süt gevreğiyle geldi.

"Kural bir, aynı evde yaşayabiliriz ama aynı odada kalamayız." dedi Harry.

"Bana kızdın mı?" diye sordu Louis gözlerini büyütüp ona bakarak.

"Hayır." dedi Harry ve güldü. Bir hayalete göre fazla tatlıydı. "Tuvalet, yatak odası kesinlikle ortak alanlar değil."

"Pekala." dedi Louis.

"Gece uyuduğumda televizyon izleyebilirsin ama sesi kısık olsun." dedi Harry ve Louis ona uzun uzun baktığında Harry istemsizce gülümsedi. "Bugün bir profesörle görüşmeye gideceğim. Onunla seni öldürten I. Charles hakkında konuşacağız."

Louis üzgün bir şekilde boynunu eğdiğinde Harry ona anlamamış bir şekilde baktı. Kralın adını duyunca çok üzülüyordu.

"Louis, bana bir şeyler anlatabilirsen sana daha çabuk yardımcı olurum." dedi Harry.

"Kral I. Charles, beni istemedi." dedi Louis.

"Neden?" diye sordu Harry ve yatak odasının kapısı aniden açıldıktan sonra perde havalandı. "Pekala, sormamam gereken bir soruydu herhalde."

"Üzgünüm." dedi Louis ve boynunu eğdi.

"Duygularını kontrol etmeyi öğrenmen gerek." dedi Harry.

"Deneyeceğim." dedi Louis ve güldü. Pekala, bu çocuk çok güzel gülüyordu.

#

Harry, Zayn ile buluştuktan sonra onun söz verdiği Profesör Martha Gregor'un ofisine gelmişlerdi.

"Profesör."

"Martha diyebilirsin."

"Sizinle I. Charles dönemini konuşmak istiyorum."

"Tabi." dedi Martha. "Aklında takılan sorular var mı?"

"Onun öldürttüğü kişilerle ilgileniyorum." dedi Harry ve devam etti. "Louis Tomlinson."

"Zayn, bizi başbaşa bırakır mısın?" diye sordu Martha ve Harry heyecanlanmıştı.

"Tabi." dedi Zayn ve odadan çıkıp, onları başbaşa bıraktığında Martha Harry'e baktı.

"Louis Tomlinson'ı nereden tanıyorsun?" diye sordu Martha.

"Adını duymuştum." dedi Harry.

"Aslında tarihte kesinliği olmayan bir şeydir bu, o yüzden genellikle paylaşmaya çekiniriz." dedi Martha ve Harry ne diyeceğini bilemedi.

"Sana söz veriyorum, kimseye söylemem." dedi Harry.

"Bunun için gizlilik sözleşmesi imzalaman lazım ve Louis Tomlinson diye bir kişinin varlığından kimseye haberdar etmemelisin." dedi Martha ve Harry daha çok heyecanlandı.

Freaking RomanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin