9

762 119 191
                                    

Harry, Niall ve Liam, Zayn ile birlikte hastaneye geldiklerinde Zayn'in hemen tedavisi yapılmıştı. Bıçak çok derinden kesmediği için sadece pansuman yapılmıştı.

Liam, Zayn'in elinden tuttuğunda korkuyla ona baktı.

"İyi misin?" diye sordu Liam.

"Evet." dedi Zayn. "Ne olduğunu anlamadım bile."

"Harry'nin mutfağındaki bıçak, birdenbire çıkan rüzgarla karnına saplandı." dedi Niall ve gülmeye başladığında herkes ona baktı. "Pardon dostum ama çok komik gözüküyordu."

"Kapa çeneni." dedi Zayn. "Özür dilerim, fazla saçmaladım sanırım."

"Evet." dedi Harry. "Bunu anlaman güzel."

Zayn, Liam'a baktığında Harry ikisinin yalnız kalmak istediğini anladığı için Niall'ın kolundan tuttu.

"Biz doktorla konuşup, ne zaman taburcu olacağını soralım." dedi Harry ve Niall ile birlikte odadan çıkıp, onları dinlemeye başladılar.

"Liam, ben çok özür dilerim." dedi Zayn. "Seni sinir etmek için o sözleri söyledim."

"Beni çok kırdın." dedi Liam ve Zayn onun yüzünü okşadın.

"Ona rağmen benim için çok endişelendin." dedi Zayn.

"Tabiki de endişelenirim."

"Neden?" diye sordu Zayn ve Liam ona baktı.

"Sana hala aşığım." dedi Liam ve Zayn onun dudaklarına aniden yapıştığında Harry mutlu olmuş bir şekilde Niall'a baktığında Niall telefonundan videoya çekiyordu.

"Niall, ne yapıyorsun?" diye sordu Harry.

"Pardon." dedi Niall ve Harry'e detaylı bir şekilde baktı. "Sen de dün gece seks yapmışsın!"

"Ne? Nereden çıkardın?"

"Bir İrlandalı her zaman anlar." dedi Niall. "Kesin William'dı, değil mi?"

"Ne saçmalıyorsun? Hayır!" dedi Harry reddetmeye çalışarak ve Niall ona baktı.

"Harry, sen dünyanın en aptal insanısın ve benim gibi bir dahiyi kandıracak zekan yok." dedi Niall ve Harry ona baktı.

"Pekala, doğru. Onunlaydım." dedi Harry ve Niall şaşkınlıkla ona baktı.

"Ne zamandan beri?" diye sordu Niall.

"Daha çok yeni, iki gün oldu." dedi Harry. 

"Ne?" dedi Niall şaşırarak. "Ve hemen seviştiniz."

"Kapa çeneni!" dedi Harry gülerek.

"Ne zamandır içinizde tutuyordunuz?"

"Niall, sana detaylı bir şey anlatmayacağım." dedi Harry ve Niall ona bakıp gözlerini devirdi. "Ben eve gidiyorum."

"Liam ve Zayn'in keyfi yerinde, sen de William'ı becermeye mi gidiyorsun?" diye sordu Niall sırıtarak.

"Kapa çeneni." dedi Harry.

#

Harry, eve geldiğinde Louis camdan dışarı bakıyordu. Louis, Harry'e dönüp ona baktığında gözlerinde pişmanlık vardı.

"Neden böyle bir şey yaptın?" diye sordu Harry.

"Kıskançlık krizine girdim."

"Tanrı aşkına, ölebilirdi." dedi Harry.

"Benim gibi." dedi Louis üzgün bir sesle. "Özür dilerim, ben sadece duygularımı kontrol edemiyorum ve-"

"Bak, önemli değil."

Freaking RomanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin