1

1K 146 449
                                    

Harry bitirdiği cips paketini yere attıktan sonra ağlamaya devam etti. Kendall ile yaşadıkları evde onu başka bir erkekle gördüğünden beri günleri böyle geçiyordu. Harry, ona evlenme teklifi edeceği gün aldatıldığını öğrenmişti.

Bir süreliğine evinde kaldığı İrlandalı arkadaşı Niall odaya girdiğinde Harry ona baktı. Her ne kadar sorun olmadığını söylese de Niall'ın evinde artık kalamazdı.

"Dostum, daha iyi misin?" diye sordu Niall.

"Sanırım toparlanmam biraz zaman alacak." dedi Harry. "Kendime ev bakmam lazım ve o evden eşyalarımı almam lazım."

"Eşyalarını yarın ben alırım." dedi Niall.

"Niall, zaten evinde kalıyorum. Bir de eşyalarımı alma." dedi Harry.

"O eve döndüğünde neyle karşılaşacağını bilemezsin." dedi Niall.

"Ben sana yük olmak istemem."

"Yük olmuyorsun ki." dedi Niall. "Biz arkadaşız."

"Teşekkür ederim Niall." dedi Harry ve telefonunu eline alıp önce sosyal medyaya baktı.

Harry'nin sosyal medyada yaptığı ilk şey tabiki de eski sevgilisinin profiline girmekti. Kendall hiçbir şey olmamış, yıllardır arkadaş olduklarını iddia ettiği ve sonra Harry'nin yatak odalarında bastığı Fai ile samimi fotoğraflar paylaşıyordu.

Kendall onu hiç sevmemiş, saygı bile göstermemişti. Harry ile birlikteyken aynı zaman da Harry ile birkaç defa çok yakın oldukları için kavga ettiği Fai ile de takılmıştı ve Kendall ayrılık konuşması yaptığı zaman Harry'e, başından beri Fai'ye aşık olduğunu söylemişti.

"Dostum, onu boşver. Üzülmene değecek bir kız değil." dedi Niall.

"Belki de onun yanına yakışacak kadar yakışıklı değilim." dedi Harry.

"Doğru, onun yanına yakışacak kadar yakışıklı değilsin." dedi Niall ve Harry ona baktı. "Daha yakışıklısın ve üzülmene değmez."

Harry gülümseyerek arkadaşına baktığında kapı çaldı. Niall kapıyı açmaya gittiğinde Harry onun profilinde gezmeye devam etti. Salona Harry'nin en yakın arkadaşlarından biri olan Liam girince Harry toparlandı.

"Sana bir sürprizim var Harry." dedi Liam ve elindeki kağıdı ona verdiğinde Harry kağıdı okudu. "Kiralık ev buldum. Hem de aylık beş yüz pound ve bir odalı, bahçesi kocaman. Yani tam senlik."

"Çok teşekkür ederim." dedi Harry ve ilana baktı. "Güzel bir eve benziyor."

"İstersen yarın eve bakabiliriz." dedi Liam.

"Harika olur." dedi Harry. "Çok teşekkür ederim."

"Ben de eski evine gidip eşyalarını alacağım." dedi Niall ve Harry ikisine baktı.

İkisi de Harry'nin bu zor dönemlerinde yanında olmuştu ve Harry onlara sahip olduğu için şanslıydı.

#

Harry ile Liam, eve bakmaya geldiklerinde evin fiyatına göre oldukça güzel olduğunu gördüklerinde Liam bu durumdan hoşlanmamıştı. Bir ev hem bu kadar güzel olup hem de bu kadar ucuz olamazdı. Bu imkansızdı.

"Ev gayet güzel, kiralıyorum." dedi Harry.

"Başka yerlere de bakalım istersen." dedi Liam.

"Liam, bu ev harika. Yeterince geniş, mutfakla salon ayrı ve yatak odası güneş alıyor. Üstelik bahçesi çok güzel." dedi Harry.

"Evet ama neden bu kadar ucuz?" diye sordu Liam ve Harry bunu bilememişti.

Freaking RomanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin