Harry korkuyla karşısında duran adama baktığında ne dediğini anlamamıştı. Ölüyüm mü demişti? Hayır, yanlış duymalıydı. Ölü insanlar bu dünyada görülmezdi.
"Ne?" dedi Harry şaşkınlıkla.
"Ben zaten ölüyüm." dedi adam yine. "Ben Louis Tomlinson, dört yüz yirmi iki yıl önce öldüm ve cesedimin nerede olduğunu bilmediğim için ruhum burada, evim olarak bildiğim tek yerde takılı kaldı."
"Yalancı." dedi Harry ve elindeki ateş çubuğunu bıraktı. "Ben gidiyorum, lütfen geri döndüğümde evimden git."
"Gidemem." dedi Louis ve Harry onu dinlemeden Zayn'e gitmek için hazırladığı valizi alıp kapıya yürüdü.
Harry kapıdan çıktığında Zayn onun karşısındaydı. Zayn ona meraklı gözlerle bakarken Harry bir şey demeden yürümeye başladı.
#
Zayn'in evine geldiklerinde, Zayn kendisine kanepede yatak hazırlamış Harry'e kendi yatağını vermişti.
"Zayn çok teşekkür ederim." dedi Harry.
"Benim evim, senin de evin sayılır." dedi Zayn ve Harry bir şey demedi. "Uyuyacak mısın?"
"Garip bir gece geçirdim, sanmıyorum." dedi Harry. "Sanırım artık saçmasapan ilüzyonlar görüyorum."
"Gerçekten mi?" dedi Zayn ve güldü. Harry, Zayn'in karşısındaki koltuğa oturduğunda, Zayn de onun yanına oturdu. "Ben her zaman yanında olacağım Harry, sana söz veriyorum."
"Teşekkür ederim." dedi Harry gülümseyerek. "Keşke bazen Liam ile ayrılmasaydınız diyorum."
"Olması gereken oldu." dedi Zayn ve Harry'e uzun uzun, hayran hayran baktığında Harry bir şey demeden koltuktan kalktı.
"Ben uyusam iyi olur." dedi Harry ve odasına gidecekken Zayn onu durdurup, ona yakınlaştı. "Zayn ne yapıyorsun?"
"Liam ile olmamam gerekiyordu ama sen-" dedi Zayn ve Harry'nin elinden tuttuğunda Harry elini geri çekti.
"Zayn, biz arkadaşız." dedi Harry.
"Ben değilim." dedi Zayn. "Harry, seni dünyanın en mutlu adamı yapabilirim."
"Liam'ın eski sevgilisi olduğunu unutuyorsun sanırım." dedi Harry. "Bu şeylerden kurtulana kadar karşıma çıkma."
"Harry-" dedi Zayn ve Harry bir şey demeden valizini alıp evden çıktı.
#
Harry eve geri geldiğinde salonunda oturan ve kendisinin ölü olduğunu iddia eden adamı yeniden gördüğünde gözlerini devirdi.
"Pekala, gerçekten ölü müsün?" diye sordu Harry karşısına geçip.
"Evet." dedi Louis ve ona uzun uzun baktığında Harry onun bir ölüye göre daha sevimli olduğu kanısına varmıştı.
"Yani evimde bir Casper var." dedi Harry.
"Louis."
"Ne?"
"Adım Louis, Casper değil."
"Casper'ı bilmiyorsun."
"O kim tanımıyorum. Evinde başka hayalet daha mı var?" diye sordu Louis ve Harry gözlerini devirdi.
"Neyse, boşver." dedi Harry. "Bana ölü olduğunu kanıtla."
"Mutfaktan bıçak alıp, karnıma sapla." dedi Louis ve Harry sustu.
"Ne?"
"Benim ölü olup olmadığımı anca böyle anlayabilirsin." dedi Louis. Mantıklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freaking Romance
FanfictionHarry yeni bir eve taşınır ve taşındığı evde beklenmedik bir misafirle karşılaşır. Çünkü yeni taşındığı evde önceden yaşayan Louis'in hayaletiyle karşılaşır.