11

802 109 358
                                    

BU BÖLÜMDE BOLCA SMUT VE ÇOK LEZZETLİ YEMEKLERİN ADI GEÇMEKTEDİR,

UYARI: AÇ KARNINA OKUMAYINIZ.

Harry, Louis'e yemek hazırlamaya başladığında Louis ona bakıyordu. Yıllar sonra ilk defa acıkmıştı ve şuanda yiyeceği yemeğin tadının ona nasıl geleceği hakkında bir fikri yoktu.

"Şimdilik bir sandviç yaptım." dedi Harry ve sandviçi ona uzattı. Louis, önündeki sandviçe büyük bir iştahla ısırık aldıktan sonra gözlerini büyüterek ona baktı.

"Çok lezzetli!" dedi Louis ve Harry gülerek ona baktı.

"Aman Tanrım, sen artık yemek yiyebiliyorsun." dedi Harry gülerek ve Louis elindeki sandviçi yemeye devam etti.

"Yemek yemeyi özlemişim." dedi Louis ağzında yemek varken ve Harry onun yanağından öptü.

"Başka bir şey istiyor musun?"

"Şuanda hayır." dedi Louis ve Harry güldü. "Sen uyuyabilirsin, yedikten sonra yanına gelirim."

"Gel ama seni bekliyorum." dedi Harry ve sapıkça gülümsedikten sonra sevgilisinin boynunu öpüp odasına gitti.

Louis, zevkle elindeki sandviçi yerken bir yandan da acıkmış olmasını düşünüyordu.

Bugün Luke ile karşılaşmış, onunla babasıyla konuşmaya gidecekken bundan vazgeçip Harry ile kalmaya karar vermişti. Sonra da acıkmaya başlamıştı.

Louis, elindeki sandviçi bitirdikten sonra yatağa geri uzandığında Harry üstündeki tişörtü çıkarmıştı ve çok seksi gözüküyordu.

"Harry."

"Efendim?"

"Hadi sevişelim." dedi Louis ve Harry gözlerini açıp ona masum bir şekilde bakan adama baktı.

"Ne?"

"Hadi sevişelim." dedi Louis ve Harry'nin kucağına çıktı.

"Pekala." dedi Harry ve Louis'i altına alıp, üstündeki herşeyi çıkardı. Louis, bacaklarını araladığında Harry, Louis'i soyup boynuna öpücükler kondurmaya başladı.

"Daha hızlı!" dedi Louis ve dudakları birbirlerine değer değmez, Harry dilini Louis'in ağzının içine soktu ve Louis'in diliyle değdirdi. "Bu çok güzeldi."

"Fransız öpücüğü."

"Fransızların bir öpücüğü olduğunu bilmiyordum ama hoşuma gitti." dedi Louis ve Harry dilini yeniden onun diline değdirdiğinde Louis inlemeye başladı.

Harry, Louis'in bacaklarını kendi beline sardıktan sonra yavaşça içine girmeye başladı. Louis, gözlerini kapatıp inlemeye başladığında Harry içinde hızlanmaya başladı. Harry, onun içinde birkaç hareket yaptıktan sonra geldiğinde Louis gözlerini açıp ona baktı.

"Mükemmeldi." dedi Louis ve Harry onun yanına uzandığında Louis ona baktı.

"Yeniden mi?"

"Evet?"

"Louis, daha yeni geldim ve gece dört buçuk." dedi Harry uykulu bir sesle.

"Sen uyu, ben yaparım."

"Ne?"

"Sen uyurken-"

"Seni uyurken becermemi mi istiyorsun?" diye sordu Harry şaşkınlıkla. "Ne azgın bir hayaletle ruh eşiyim ben!"

"Harry-" dedi Louis. "Pekala, sen uyu. İyi geceler."

Louis, yataktan kalkıp salona gittiğinde Harry de onun peşinden gitti. Louis, televizyonu son ses açmıştı.

Freaking RomanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin