Louis, karşısındaki adama uzun bir süre baktığında Harry de ona baktı. Harry, onu görmese de Louis Luke'a bakıyordu.
"Luke!" dedi Louis.
"Louis!" dedi Luke ve ona sarıldığında Louis tepkisiz kaldı. Louis, onu ittiğinde Luke, Louis'in yüzüne baktı.
"Ben seni çağırmadım."
"Biliyorum, ben oradan kaçtım ve buraya, seninle saklandığım yere geldim." dedi Luke ve ona uzun uzun baktı.
"Bu yaralar-"
"Aşağıda oldu."
"Aşağı?" diye sordu Louis. "Cehennem."
"Evet." dedi Luke ve Louis'e uzun uzun baktı. "Seni özledim, uzun zamandır sana gelmeye çalışıyordum."
"Neden?" diye sordu Louis.
"Sence?" diye sordu Luke.
"Bana ihanet ettin!" dedi Louis bağırarak.
"Sana her şeyi anlatacağım." dedi Luke ve Louis bir şey demedi.
"Yalanlarını dinleyecek değilim."
"Sana yalan söyleyemem, ben ölüyüm." dedi Luke ve Louis ona baktı. Doğruydu.
"Konuş."
16. Yüzyıl
"Luke!" dedi Charles ve Luke ona baktığında korkuyordu. "Oğluma destek çıkmanın nedenini, onu korumak olduğunu sanıyordum ama duyduğuma göre sikiyormuşsun."
"Ben-"
"Kapa çeneni." dedi Charles. "Sana yardımcı olacağım ama bir şartım var."
"Ne?"
"Onun yerini söyle."
"Hayır." dedi Luke ve Charles ona baktı.
"Küçük fahişeni korumak mı istiyorsun?"
"O senin oğlun, pislik!" dedi Luke ve Charles askerlerinden aldığı bıçaklardan biriyle Luke'un parmağını kesti. Luke, acıyla bağırmaya başladığında Charles onun konuşamayacağına emindi.
"Eğer onun yerini söylemezsen, seni öldürürüm!" dedi Charles.
"İstersen kellemi al, sana bir şey söylemeyeceğim." dedi Luke ve Charles onun parmaklarını yavaş yavaş kesmeye devam ettiğinde Luke bir yandan ağlıyor bir yandan da acıyla inliyordu.
"Tamam, bir anlaşma yapalım." dedi Charles. "Onun yerini söyle, öldürmeyelim."
"Ne?" dedi Luke.
"O sonuçta benim oğlum, değil mi?"
"Hayır." dedi Luke.
"Luke, beni zorluyorsun." dedi Charles ve on parmağının hepsini kesmişti. Luke, acıyla parmaklarına baktığında daha çok ağlamaya başladı. "Onun yerini söyle."
"Hayır!" dedi Luke ağlamaya devam ederek.
"Onu öldürmeyeceğim, Luke." dedi Charles.
"O zaman onu bırak." dedi Luke ve Charles ona acıyarak baktı.
"Zavallısın Luke." dedi Charles. "Benim oğlum, insanları çıkarları için kullanan bir piç. Annesinin ölmesine bile göz yumdu, senin ölmeni takar mı sanıyorsun?"
Luke, sessiz kaldığında Charles onun konuşmayacağını anlamıştı.
"Pekala." dedi Charles. "Çözün bunu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freaking Romance
FanfictionHarry yeni bir eve taşınır ve taşındığı evde beklenmedik bir misafirle karşılaşır. Çünkü yeni taşındığı evde önceden yaşayan Louis'in hayaletiyle karşılaşır.