Dünün yorgunluğu hala üstümdeydi.Yorganı üstümden atıp kalktım. Giyeceğim kıyafetleri sectim ve mutfağa gidip dedeme kahvaltı hazırladım.Ses yapmadan evden çıktım.Çağlar kapının onündeydi." Biliyorum dün cok yoruldun ayrıca bileğini de burktun. Atla hadi " dedi. Bisiklete binme fikri başta güzeldi sonra " sağol otobüse binerim" dedim. Peki sen bilirsin dedi. Böyle diyeceğini tahmin etmediğimden " tamam geliyorum" dedim ve bisiklete bindim.
- Sıkı tutun . dedi. Bende ellerimi beline doladım. Okula geldiğimizde gözleriyle hadi insene bakışı attı. Bisikletten indim ve sınıfa doğru yol aldım. Sınıfa girdiğimde Sinem ile Ezgi oturmuş muhabbet ediyorlardı.
Yanlarına oturdum ve tam biz konuşurken sınıfa tanımadığımız bir öğretmen girdi.
- Merhaba Gençler,
Öncelikle ben okul aile birliğinin başkanıyım. Okulumuz icin bir bağış yapma yarışması düzenliyoruz. Bu bağışlarla yeni bir okul açıp müzik bölümünü büyütmeyi planlıyoruz. Ayrıca bu yarışma sadece müzik bölümü öğrencilerine. Kızlar ve erkekler 2 grup oluşturacak. En cok bağış yapan grubu 1 hafta sürecek olan kampa götüreceğiz. Unutmayın! Bu yarışma tüm müzik bölümü öğrencilerine . Kızlar ve erkekler aranızdan bir lider seçin ve 2 gün sonra bu lider topladığınız bağışları bana getirsin. İyi dersler arkadaşlar dedi ve odadan çıktı.
Bu cok uzun bir konuşmaydı. Ama bağış yarısması hiç kötü bir fikir değildi. Sonuçta ucunda kamp vardı. Lider olarak kızlar beni seçti.
Diğer müzik bölümü öğrencilerine de sorduk. Onlar da en uygun benim lider olduğumu söylediler.
2 Gün Sonra2 gün o kadar zor geçmişti ki benim icin hayatımın en uzun 2 günüydü.
Bağışlar icin topladığım parayı alıp okula gittim ve okul aile birliğinin odasına doğru yol aldım. Çağlar birden yanımda belirdi.
- Sen nereden çıktın ? diye sordum.
- Erkeklerin lideri benim. Asıl sen nereye gidiyorsun ? dedi. O anda şok olmuştum. Aslında neden şaşırıyordum ki. Sonucta okulda ün almış birisi. Anlaşılan benden bir cevap bekliyordu.
- Bende kızların lideriyim dedim. O zaman hicbir şey demedi ve birlikte okul aile birliğinin odasına gittik. Kapıyı tıklatıp iceri girdi. Öğretmene gelme nedenimizi belirttikten sonra paraları uzattık. Öğretmen paraları aldı ve saymaya basladı. Öğretmenin yüzü gülüyordu. İkimizde merakla kampa kimin gideceğini bekliyorduk. Öğretmen ,
- İkiniz de aynı miktarda para toplamışsınız. Bu durumda 2 grubu da kampa götüreceğiz. Arkadaşlarınıza söyleyin kamp için yanlarına alacaklarını alsınlar.Tamam mı ? dedi.
Tamam anlamında başımızı sallayıp odadan çıktık. Durumu kızlara anlattım. Mutlu oldukları her hallerinden belliydi. Her ne kadar belli etmesemde bende hem mutluyfum hem de çok heyecanlıydım. Son ders bittikten sonra kızlarla alışverişe gittik. Sonucta yarın kamp vardı. Ben birkac şort ve 5-6 tane bluz aldım. Sinem sanki mağazayı almıştı. Bu kadar şeye gerek yok dememe rağmen beni dinlemeyip istediği her şeyi aldı. Evlerimiz yakın olduğu için birlikte yürüdük en sonunda yollarımız ayrılmıştı. Eve gittiğimde kampa gideceğimizi ve 1 hafta boyunca dedemin yanında olamayacağımı söyledim. Dedem kampa gitmemi onaylamıştı. Odama geçip eşyalarımı valizime koydum. Sonra da müzik eşliğinde uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
Teen FictionHikaye üniversiteye yeni başlamış olan müzik bölümü öğrencisi Öykü karakteri ile başlıyor. Tatilden yeni üniversite hayatı edinmek için İstanbul 'a dönüyor.Ama üniversitede başına neler geleceğinden habersiz bir kız. Aşk , Umut Ve Hayal kırıklığıyl...