Gözlerimi açtığımda yoğun bakım odasında olduğumu farkettim. Ama biz en son o kocaman uçurumun dibindeydik. Bizi kim kurtarmıştı? Kim hastaneye getirmişti? En önemlisi de Çağlar neredeydi? Kafamda dönüp dolasan sorulara cevap bulmak için yataktan kalktım. Aslında kalkamadım çünkü kalkmaya çalıştığım anda yere düştüm. İçeriye hızla giren hemşire bir ara panikledi ve sonra sakinleşti.
- Hanım efendi siz daha yeni yeni iyileşmeye başlıyorsunuz. Ayağa kalkmanız çok ciddi bir sorun. Lütfen bir daha olmasın.dedi sakin görünmeye çalışırken. Birden dayanamayıp sordum.
- Çağlar nerede? Yani arkadaşım.
- Arkadaşınızın durumu çok ağır. Şu anda ameliyat oluyor. Galiba bacağını bir daha hiç oynatamayabilir dediği an kafamdan aşağıya kaynar sular boşaldı. Hemşire odadan çıktıktan sonra hâlâ hemşirenin sözleri kulağımda yankılanıyordu. Bir çığlık atmamla sadece hemşire değil 2 tane daha doktor girdi odaya. Galiba hatam yüzünden kriz geçiriyordum. Koluma yediğim o kocaman iğneyle kendimden geçtim.
*****
Gözlerimi her açtığımda kendimi başka bir yerde buluyordum. Şimdi de normal hastane odasındaydım.Birden kapı açıldı. İçeri tekerlekli sandalye de birinin girdiğini fark ettim. Kafamı çevirdim ve gördüğüm manzara beni şoka uğrattı. Tekerlekli sandalye de olan kişi... Çağlar'dı. Hemşire yanıma getirdi Çağlar'ı. Bizi yalnız bırakıp odadan çıktı.
-Öykü sakın benim bu durumumdan dolayı kendini suçlama. Senin bir hatan yok çünkü. Ben eğer o kavgayı başlatmasaydım bu kaza yaşanmazdı. Belki de ne bileyim yine eskisi gibi mutlu olurduk. Öykü her şeyi unutup yeniden başlamaya ne dersin? dedi Çağlar. Onun bu hâli bizim tekrar birlikte olmamıza engel değildi. Çünkü biz birbirimize ne olursa olsun söz vermiştik.
Merhaba biricik okuyucularım. Öncelikle İlk Görüşte Aşk finale doğru gidiyor. Bunu söylemek istedim. Buradan İlk Görüşte Aşk okuyucularına sesleniyorum.. Ne olur yeni hikayem olan Çocukluk Aşkımı da okuyun. Öylesine geçmeyin. O hikayenin kurgusu tamamen farklı olduğundan dolayı onu da beğenirsiniz diye düşünüyorum. Uzun lafın kısası Çocukluk Aşkım hikayemize sizi de buyur etmek isteriz. Görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
Teen FictionHikaye üniversiteye yeni başlamış olan müzik bölümü öğrencisi Öykü karakteri ile başlıyor. Tatilden yeni üniversite hayatı edinmek için İstanbul 'a dönüyor.Ama üniversitede başına neler geleceğinden habersiz bir kız. Aşk , Umut Ve Hayal kırıklığıyl...