17:Bölüm: Benimle Evlenir Misin?

74 19 2
                                    

1 YIL SONRA..
Facebook da amaçsızca dolaşırken kapı çalındı. Uyuşuk uyuşuk yerimden kalkıp kapıya yoneldim. Gelen kimdi acaba? Kapıyı açtığımda bir rüyada olduğumu hissettim. Çünkü Çağlar karşımda duruyordu. Ne tekerlekli sandalyesi ne de koltuk değnekleri vardı. Bacakları sapasağlamdı. En önemlisi ise buraya, Türkiye'ye geri dönmüş olmasıydı. Kollarımı açarak Çağlar'ın boynuna atladım. Beni kucağına alıp bir kere döndürdü. Sevinçten diyecek kelime bulamıyordum. İşte artık önümüzde hicbir engel kalmamıştı. Bir an için Çağlar'ın kucağından indim.
- Öykü seni çok özledim.dedi Çağlar.
- Bende seni. Birtanem deyip tekrar boynuna sarıldım.
- Neyse artık hep yanındayım. Bundan sonra seni bırakmak yok.dedi.
Kafamı evet anlamında salladım.
- içeri girsene Çağlar. Dedem de seni görmek ister dedim.
- Tamam birtanem hadi gel deyip elimden tuttu. Birlikte eve girdik. Salonun kapısını açıp Sürpriz diye bağırdık. Dedem çok mutlu olmuştu. Oturup sohbet ettik. Çağlar eve gitmek için dedemden izin alıp kalktı. Bende kapıya kadar onu geçirdim.
- Haa Öykü bu akşam seni bir yere götüreceğim. Biraz özel bir yer. Güzel giyin ve şık ol dedi burnumu sıkarak.
- Tamam da neresi burası? Dedim soru soran bakışlarımla.
- Boşver. Sen sadece dediğimi yap deyip arabasına bindi. Bende arkasından el salladım. Ardından eve girip odama geçtim. En güzel abiyemi seçtim. Biraz abartılı gibiydi ama olsun bunu giymek gelmişti içimden ( multimedya da ki elbise)
Bana yakışan saç ve makyajı yapması için Sinem'i çağırdım. O da 20 dk sonra gelebileceğini söyledi. Bende aksesuarlarımı takıp Sinem'i bekledim. Sinem geldiğinde hem sohbet edip hemde saç makyaj yaptık. İşte şimdi süper olmuştum.
- Öykü seni acayip derecede kıskandım dedi Sinem.
- Oyyyşş canımın içi sen benden daha güzelsin bebem diye moral verdim. Çok da işe yaramıştı.
- Ama o zaman niye beni seven biri yok? dedi Sinem imalı bakışlar atarken.
- Sinem kızım sacmalama. Belki duygularını acamıyorlar dedim.
- Ya Tamam neyse bu konuyu konuşunca sinirlerim bozuluyor. Ara bakalım Çağlar bey seni ne zaman alacakmış? Dedi sinirli sinirli. Telefonumu elime alıp Çağlar'ı aradım. Beyefendinin bazı isleri olduğundan beni ayağına çağırıyormuş. Bunu Sinem'e söylediğimde verdiği cevap " erkek değil mi hepsi aynı işte" dedi. Biraz hak verdiğim söylenebilir. Neyse sende gelsene benimle dedim Sinem'in elinden tutup çekiştirerek.
- Yok ya sen git. Belki özel bir andır. Ben gelmiyim dedi. Tamam deyip evden çıktım ve kendi arabama binip Çağlar'ın dediği yere gittim. Arabadan inip etrafı kontrol ettim. Kimse yoktu. Aniden havai fişekler patladı. Sinem, Ezgi , Alper ve Oğuzhan hepsi farklı yerlerden çıktılar. Açık bir alandaydık. Etrafımız yeşillikler ile doluydu ve bir göl vardı. Gölün ortasından bir tekne geçiyordu. Teknenin içinde Çağlar kocaman bir pankart açmış bağırıyordu. Seni seviyorum Öykümmmm!!! diye bağırdı. Pankartta Benimle Evlenir Misin ? yazıyordu. Şu anda dünyanın en ama en mutlu insanıydım.
- Evet. Ölene dek diye bağırdım. Çağlar tekneden inip yanıma geldi. Beni kucağına alıp tekneye bindirdi. Oturduk ve uçsuz bucaksız gölde yol aldık. Biraz daha ilerledikten sonra Çağlar konuşmaya başladı.
- Öykü bugünden itibaren düğün hazırlıklarına başlayalım. Evet belki ne acelen var senin ? diye düşünebilirsin. Ama ben 1 yıldır ayrıyım senden dedi.
- Yoo tam tersine . bence de bu işi daha fazla uzatmayalım. Zaten nişanlı sayılırız. Düğünümüzu de yapıp mutluluğa erelim deyip Çağlar'ın omzuna yaslandım ve yavaşça gözlerimi kapattım.....

İLK GÖRÜŞTE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin