Çağlar'ın evlenme teklifinden sonra Sinrm'le düğün hazırlıklarına başladık. Bugün Çağlar ben Sinem düğün davetiyesi ve şekerlemeleri almak için alışverişe çıkacaktık.Erkenden kalkıp dün hazırlamış olduğum kıyafetlerimi giydim.Kendimi çok yorgun hissediyordum.Masanın üstünde duran telefonumu elime alıp Çağlar'ı aradım.
- Çağlar nerdesin birtanem?ben hazırım ilk beni al.Ondan sonra Sinem'i de alırız dedim.
- Tamam canımın içi. İlk önce halletmem gereken küçük bir iş var onu yapıp gelirim dedi.Tamam deyip telefonu kapattım ve Sinem'i aradım.Yarım saat kadar konuştuk.o da hazırmış. Şimdi tek eksiğimiz Çağlar'dı.Sonra kapının önünde duyduğum korna sesiyle evden çıktım.Çaglar kapımı açtı ve arabaya bindim.Ardından Sinemlerin evinin önüne geldiğimizde Sinem'i aradım.O da hızla evden çıkıp arabaya yöneldi.Arka kapıyı açıp oturdu.HOŞGELDİN dedik Çağlarla aynı anda .o da hoşbulduk anlamında gülümsedi.Yolculuk başlamıştı.AVM'nin park alanına arabayı park edip arabadan indik.İçerisi tam bir düğün fuarına benzıyordu.Tam istediğimiz gibi bir yere gelmiştik.Görevli bayan bize davetiyelerin ve şekerlemelerin olduğu yeri gösterdi.Bir kapıdan içeri girdik.Burası harika bir yerdi.Rengarenk şekerler birbirinden güzel davetiyeler arasında kaybolmuştuk.Sinem ve ben şekerlemelere yöneldik.Çağlarda peşimizden geliyordu.Bir reyonun önünde durup beğendiklerimizi seçmeye başladık.en son bir gelin ve damatın olduğu arka tarafında da şekerlemelerin bir küçük şirin poşetle yapıştırılmış nikah şekeri en çok hoşumuza giden olmuştu.Bu nikah şekerinde karar kıldığımıza göre sıra davetiyelere bakmaya gelmişti.Çok çeşitli ve farklı modellerde davetiyeler vardı.Kırmızı renkte kadife kaplamalı üzerinde gümüş bir aksesuar olan davetıyeyi seçtik.Tabi ilk ben sonra Sinem ve en son Çağlar beğeniyordu.Hazır fuara gelmişken aklımdan gelinlik bakmak da geçti.Fakat bunu Çağlar'a söylemedim.İçimi okur gibi sordu;- Gelinlik modellerine de bakmak ister misin dedi.O anda yüzüme kocaman bir gülümseme yerleşti.
- evet tabi ki dedim çok istekli bir şekilde. Biz Sinemle önden hızlı hızı gelinliklerin olduğu bölüme geldik.Çağlar'ın bizimle gelmesine engel oldum.Düğünden önce gelin görülmemeliydi.Sonuçta saçma da olsa bir adetti.Bunu böyle kabullenmiştik.Ben modellere bakarken görevli bayan yanıma geldi ve bana elinde tuttuğu gelinliği uzattı.O kadar masum sade güzel ve müthiş bir gelinlikti ki anlatılamaz bir güzellği vardı.Üstü straplez prenses model bir gelinlikti.Gelinliği de seçtiğimize göre sıra damatlığa gelmişti. Sade siyah bir smokin seçtim Çağlar için. Çağlar damatlığı denedi ve bedenine göre başka bir tane aldı. Bu günlük bu kadar alışveriş ve yorgunluk yeterdi. Park alanına yaklaşıp kapıyı açtım. Sinem çoktan arka tarafa oturmuştu. Çağlar da arabaya binince eve doğru yol aldık. Yarın da düğün salonu,düğün pastası ve birkaç şey daha bakacaktık. Yine yorgun bir gün bizi bekliyordu yani.
********
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Banyoya girip küçük bir duş aldım. Banyodan çıktıktan sonra kot pantolon uzun kollu önünde 85 yazan bir tişört giydim. Altına da topuklu, kahverengi saçlarımın renginde ki ayakkabılarımı giydim. Rehberimi açıp Sinem'i aradım.
- Alo kuzu hazır mısın?dedim.
- Hazır değilim tam olarak canısı. Ben size gelirim. Olur mu?
- Olur kuzu öyle yapalım. Sen buraya gel. Sonra Çağlar'ı ararız. Gelir bizi alır dedim.
- Tamam. Bu arada baksana sen bile evleniyosun ama ben hâlâ evlenemedim napıcam yaa.
- Aynen kuzu sana birini bulamadık nedense. Neyse artık sonuçta emin ol ki birini bulursun. Hem kızım sen okula devam ediceksin. Bende devam edeceğim yani de. Okulda eminim istediğin birini bulursun. Takma o kadar yaa.
- Tamam artık. Yalnızlık. Farkımız tarzımız yani sorun yok. dedi hem gülüp hem konuşurken. Bende güldüm ve görüşürüz deyip telefonu kapattım.
2 saat sonra...
-Oyyşş hoşgeldin dedim Sinem'e sırıtarak.
- Hosbuldum da sen çok tatlı olmuşsun yerim ya ben seni.
-Yeme ya sen beni. Ben hamburger miyim? dedim gülerek. Yine soğuk bir espri.
- Ufff Öykü bravo. Bu kadar soğuk esprileri nasıl buluyon hiç anlayamıyorum.
- Eeee farkımız tarzımız dedim sabah Sinem'in dediği gibi.
- Özenti gençlik dedi o da yanağımdan öperken.
Sonra ikimiz de beraber odama geçtik. Ardından Çağlar'ı aradım. Geldi ve bizi aldı. Biz de gideceğimiz yerleri tek tek tarif ettik Çağlar'a. O da özel şoförümüz gibi nereye dersek oraya götürdü bizi. Akşam olmuştu. Pasta,düğün salonu vs. her şeyi almıştık. Şimdi sadece oturup davetlilerin adlarını yazıp davetiyeleri ona göre bastırmaktı. Eve girdiğimizde dedem evdeydi. Çağlar dedemle sohbet ederken bende arabamla Sinem'i evine bıraktım. Eve geri döndüğümde Çağlar ile oturup davetlilerin ismini yazdık ve akşamın geç saatin de davetiyeleri bastırmaya gittik. Bu işte hayırlısı ile bitmişti. Düğün tarihimiz 5 Nisan idi. İlkbaharın en güzel zamanıydı. Bu yüzden bu tarih hosumuza gitmişti. Düğüne sayılı günler kalmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
Fiksi RemajaHikaye üniversiteye yeni başlamış olan müzik bölümü öğrencisi Öykü karakteri ile başlıyor. Tatilden yeni üniversite hayatı edinmek için İstanbul 'a dönüyor.Ama üniversitede başına neler geleceğinden habersiz bir kız. Aşk , Umut Ve Hayal kırıklığıyl...