9.Bölüm: Hasta Ziyareti

121 18 0
                                    

Gözlerimi açtığımda hastane de olduğumu farkettim.Çağlar yanı başımdaki koltukta uyuyakalmıştı.

Demek ki o yağmur beni gerçekten hasta etmişti. Çok yorgun ve halsiz hissediyordum. Başımda ağrıyordu. Birden Çağlar uyandı. "Günaydın Öykü" dedi. Konuşmaya bile halim yoktu. "Günaydın" dedim. Ardından odaya bizim kızlar ve Çağlar'ın müzik grubunun girmesiyle şok oldum.

- Öykü birtanem, senin için çok endişelendim dedi Sinem. Herkes aynı anda ağır çekimde "geç-miş ol-sun Öy-kü dedi. O anda kahkaha attım. Hepsi başıma toplanmıştı. Herkes ayrı ayrı soru soruyordu.        " yeter" diye bağırdım. "Ben iyiyim ama siz böyle ses çıkarırsanız daha kötü olurum "dedim. Sonra odayı sessizlik bürüdü. Herkes hatasını anlamıştı. " Tamam ya affettim" dedim. Sinem boynuma sarıldı ve özür diledi. Ardından Ezgi'nin yaptığı kurabiyeleri yedik. Taşları harikaydı. Hatta enfesti.Ağzım doluyken "toşokkor odorom" dedim. Çağlar dahil herkes gülüyordu. Bende dayanamadım ve güldüm. Hasta olmama rağmen beni güldüren arkadaşlarımın olması çok iyiydi. Sinem ortaya harika bir fikir attı.

- Madem ki Öykü hasta. Ama iyileştikten sonra onu da alıp bir haftalık bir vapur turu yapalım. Hem zaten buna ihtiyacımız var. Kamptan erken dönmek zorunda kaldık. Ama sonuçta Çağlar'ın vapuru var. Çok konforlu diye duymuştum.Eğer Çağlar da isterse böyle bir şey ayarlayalım. Hem bu sırada Öykü'nün hastaneden çıkışını da kutlamış oluruz. Ne dersiniz ? dedi Sinem. Ben bu fikri beğenmiştim. Diğerleri de beğenmişti. Fakat Çağlar'ın fikri önemliydi bizim için.

- Sen ne dersin Çağlar ?dedim.

- Öykü istiyorsa neden olmasın? O yeter ki istesin dedi. Mutluluktan Çağlar'ın boynuna sarıldım.Sonra hemşire geldi ve "dinlenmesi lazim artık odadan çıkın "dedi. Sinem beni öptü ve odadan çıktı. Ardından herkes tekrar gelicez diyerek odadan çıktılar. Çağlar çıkmayacaktı. Ama hemşirenin zoruyla çıkmaya karar verdi. " Ben hep buradayım, yanlız değilsin "dedi ve çıktı. Bende hemşirenin bana yaptığı iğnenin etkisiyle uyudum.Göz kapaklarımı yavaşça kaldırdım. Dedemin benim başımda olduğunu gördüm." Dedeee"diyerek kalkmaya çalıştım. Dedem;

- Ne diye kalkıyorsun. Doktor ayağa kalkamayacaksın demedi mi sana?dedi.

Hiçbir şey diyemedim ve dedeme hak verdim.

-Neyse bugün hastaneden çıkabilirmişsin dedi dedem.

Ollleyyy diye çığlık attım. O zaman ben hazırlanayım dede dedim.Dedem de tamam anlamında başını salladı. Üstüme kot bir pantolon ve uzun kollu bir gömlek giydim. Saçım kısa olduğu için açık bırakmıştım zaten.Üzerime de yağmurluğumu alıp odadan çıktım.Sonra dedeme birlikte arabaya bindik. Dedem yaşına rağmen çok iyi araba kullanır.Hatta bana göre en iyi sürücüdür benim dedem.Eve gelmiştik.Dedem beni odama götürdü.Yatağıma oturdum.Sonra telefonuma mesaj geldi.Aslında mesajlar desem daha doğru olur. Telefonun hastanedeyken kapalı olduğundan gelen mesajları görmemiştim;

20 mesaj Sinemim

12 mesaj Çağlar

48 mesaj da babamdan gelmişti. Demek babam hasta olduğumu duymuştu. İlk önce babama mesaj attım. Ardından Sinem'e "hastaneden çıktım ve gayet iyiyim diye mesaj attım. Çağlar'ı unutmuştum. Ona da " eve geldim Çağlar "diye mesajı gönderdim.2 dakika sonra Sinem'den mesaj geldi. " Tamam kuzum. Bu akşam bize gelde bir şeyler yapalım. Pijama partisi falan "yazmış. Annenler evde değil mi diye mesaj attım Sinem'e. " Yok balım bir gün yoklar. Babam iş seyahati için Amerika'ya gitti annemde normal olarak onunla gitti dedi.

"Tamam olur da Sinem sen hlgelip Alsan beni ben simdi dedemin ikna edemem. Biliyorsun dedem seni ayrı sever hadi gel bekliyorum yazdım. " Tamam sen iste yeterki hemen geliyorum yazdı. Ardından ayıcıklı pijamalarimi küçük valizime koydum. Yanıma da pembe şortumu , mor kuru kafalı penyemi, sarılı pembeli sandaletleri mi ve sarı deri ceketimi aldım. Yazın sarı renk giymeyi çok seviyorum. Sonra zilin sesiyle odamdan çıktım.Kapıyı açtım.

Sinem bana kocaman bir gülücük atıp içeri geçti.

- Dedeciğim ben geldim dedi Sinem.

Hosgeldin dedi dedem de.Sinem dedemin ikna etmek için çok uğraştı. Sonunda dedem izin verdi ve dedeme hoşçakal deyip evden çıktık. Sinem arabasıyla gelmişti. Ön tarafa bindim. Müziğin sesini sonuna kadar açtım.

"Hoşuna mı gidiyor o-o-ooo

"Beni sinir ediyor o-o-ooo

" Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyoooooooor.

Şarkıya eşlik ede ede eve geldik.

İLK GÖRÜŞTE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin