Rozdział 9

114 8 0
                                    

Wstałam rano bardzo wypoczęta. Czuje, że mam w sobie dzisiaj dużo energii, którą musze wykorzystać. Podniosłam się z łóżka. Zamiast od prysznica zaczęłam sprzątać w pokoju. Pościeliłam łóżko i narzuciłam na niego wielki rozmowy koc. Poukładałam na biurku i ulżyłam wszystkie książki. Pozbierałam papierki z podłogi i wyrzuciłam je do kosza. Ułożyłam walające się po pokoju ubrania i schowałam je do szafy. Po jakiś 2 godzinach mogłam stwierdzić, że jest porządek. Uśmiechnęłam się pod nosem patrząc na swoją prace
- idealnie - zaśmiałam się delikatnie. Poszłam do łazienki. Wzięłam gorący prysznic i umyłam włosy. Wychodząc z kabiny owinęłam się w różowy ręcznik i poszłam do pokoju. Kiedy skończyłam balsamować ciało założyłam uszykowane wcześniej ubrania.

 Kiedy skończyłam balsamować ciało założyłam uszykowane wcześniej ubrania

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wysuszyłam włosy i zostawiłam je idealnie proste. Pomalowałam się lekko i spojrzałam na godzinę. Już 13. Nie długo powinna zjawisz się SooJi. Odwróciłam się słysząc dźwięk przychodzącej wiadomości.

Kim_Taehyung
Cześć ślicznotko

Min.Hyerim
Hej

Kim_Taehyung
Co słuchać u pięknej pani hm ?

Min.Hyerim
Czekam właśnie na przyjaciółkę, a ty ?

Kim_Taehyung
Cały czas chodzisz mi po głowie mała

Min.Hyerim
Ojej

Kim_Taehyung
Nie mogę się doczekać, aż znowu cię zobaczę

Min.Hyerim
Widzę, że bardzo się cieszysz

Kim_Taehyung
Zajebiście się ciszę w chuj

Min.Hyerim
Ejj..nie przeklinaj tyle

Kim_Taehyung
Wybacz mała to z przyzwyczajenia

Min.Hyerim
Napisze później właśnie przyszła !

Kim_Taehyung
Odzywaj się szybko mała

Odłożyłam telefon i biegiem zeszłam na dół. Otworzyłam drzwi, a w nich stała SooJi.
- wreszcie jesteś ! - ucieszyłam się i przytuliłam dziewczynę - wchodź zaprosiłam ją do środka. Dziewczyna zdjęła buty i poszłyśmy do mojego pokoju. SooJi rzuciła się na łóżko.
- więc może na początek jakaś drama ? Później przejdziemy do horrorów - zaśmiała się.
- horrorów ? Przecież nie było o nich mowy ! - wzięłam poduszkę i rzuciłam nią w dziewczynę - ale zanim będziemy cokolwiek oglądać - spoważniała i usiadłam na łóżko po turecku - najpierw musimy porozmawiać - westchnęłam.
- coś się stało ? - zapytała zmartwiona.
- tak jakby. Znaczy się, konkretnie nie wiem jak to ująć - wyjaśniłam.
- mów co się dzieje - podniosła się.
- więc.. chodzi o to, że Taehyung... albo nie... zacznę od tego, że-
- jeśli to coś związane z nim to raczej to poważna sprawa - przerwała mi.
-nie przerywaj tylko słuchaj - uciszyłam ją - pamiętasz ten dzień kiedy jakich chłopak zaczepiał mnie w toalecie ?
- no tak, wyszłam wtedy na lekcji
- no i wczoraj jak wychodziłam ze szkoły ten sam chłopak znowu mnie zaczepiał, tylko z taką różnicą, że uderzył mnie w policzek - westchnęłam.
- co ? Nic ci się nie stało więcej ? Wszystko dobrze ? - zaczęła zadawać miliony pytań na raz.
- tak nic mi nie jest - uspokoiłam ją - później właśnie przyszedł Taehyung chyba zauważył co się dzieje. No i w skrócie mówiąc trochę go poturbował
- słowo poturbował nie pasuje do niego, chyba miałaś na myśli pobił - zawróciła uwagę.
- no tak, to miałam na myśli, potem to w ogóle nie wiem co się ze mną działo - zaczęłam bawić się nerwowo swoimi palcami - jakoś tak wyszło, że pocałował mnie w policzek - dziewczyna już otwierała usta żeby coś powiedzieć - nic nie mów. Potem odprowadził mnie do domu... i to ja go pocałowałam w policzek, a jutro się z nim umówiłam - spuściłam głowę i schowałam twarz we włosach.
- czy ja dobrze usłyszałam ?! - krzyknęła SooJi jakby.. zdziwiona i zadowolona w jednym ? W każdym bądź razie tak to wyglądało.
- n-nooo - przedłużyłam
- o Boże musimy wybrać ci coś na jutro - powiedziała i w pośpiechu wstając z łóżka zahaczyła o kable i prawie się przewróciła
- tylko się nie zabij - zaśmiałam się.
- co bardziej pasuje na randkę ? - zapytała sama siebie przeglądając moją szafę
- że co ? Jaką randkę ? - zmarszczyłam brwi.
- no jak to jaką ?! Z Taehyung'iem ! - pisnęła.
- SooJi, ale to nie randka - pokręciłam głową z niedowierzaniem - to zwykłe spotkanie - uśmiechnęłam się lekko.
- zwykle spotkanie ? Na dodatek z Taehyungiem ? Ty wiesz czym kończyły się takie spotkania z innymi dziewczynami ? - zrobiła zboczoną minę. Zmarszczyłam brwi, ale nic już nie mówiłam. Czyli to o to chodzi ? Zrobi ze mną tak samo jak z resztą dziewczyn ? Mogłaś się tego spodziewać. Jego nagle dobre intencje. Dlaczego wcześniej na to nie wpadłam.
- może.. obejrzymy już tą dramę ? - przełknęłam gule w gardle.
- huh ? A ty co taka niemrawa ? - usiadła obok mnie. Nagle jakby zdała sobie z czegoś sprawie i zakryła usta dłonią - o jezu ! Nie to miałam na myśli ! - walnęła się otwartą ręka w czoło - chodziło mi o to, że Taehyung jest wrednym typem, ale dla ciebie jest zupełnie inny - wyjaśniła, a ja pokiwałam głową.
- okej - mruknęłam - to.. oglądamy ? - zapytałam. Wzięłam laptopa i uszykowałam film.

- no weź napisz do niego - namawiałam mnie SooJi.
- jest już późno napewno śpi - machnęłam ręką.
- dziewczyno w jakim świecie ty żyjesz - zaśmiała się - kto śpi o - sprawdziła godzinę - o 22 ? Tym bardziej jest sobota
- no okej okej napisze do niego tylko przestań już jęczeć - zaśmiałam się i sięgnęłam po telefon.

Min.Hyerim
Em.. zapomniałam zapytać o której mamy się spotkać

Kim_Taehyung
A o którejjjj ci popasujeee małaaaa ?

- chyba jest pijany - mruknęłam do SooJi.

Min.Hyerim
Jesteś pijany ?

Kim_Taehyung
Tylkooo toszzczekeee

Kim_Taehyung
Mamm przestasccc pioiccc ?

Min.Hyerim
Em.. nie spokojnie możesz robić co chcesz nie będę ci rozkazywać

Kim_Taehyung
Aaleeee powiedzzz tylkko jedddno sloowkooa a przystaneee piccccc

Min.Hyerim
Nie musisz możesz robić co chcesz nie chce ci rozkazywać Taehyung

Kim_Taehyung
Skarbieeeee przetaneee ideee doo domkuu

Min.Hyerim
Ehh okej

Odłożyłam telefon.
- i co ? - zapytała SooJi.
- wiem tyle co i przed ten. Jest pijany - mruknęłam.

Pov. Taehyung

Hyerim przestała mi odpisywać. Kurwa. Jest zła ?
- jaaaa zawiijamm chlopakii - wybełkotałem i wstałem chwiejnie na nogi.
- takk szybko ? - powiedział nie zadowolony Jimin - cooo tyy ziomek - zaśmiał się.
- dziewczynaaa jest złaaa, mojaaa dziewczynaaa - zaśmiałem się.
- jaka dziewczyna ? - zapytał Yoongi jakby trzeźwiejąc w ułamku sekundy.
- nooo hyerimmm mmm - rozmarzyłem się.
- co kurwa ? - zapytał i podszedł do mnie chwytając mnie za bluzę.
- o chuj ci chodziiii ? - wytrzeźwiałem jakby na zawołanie. Adrenalina mi skoczyła.
- ona nie jest twoją dziewczyną - krzyknął w prost na mnie.
- weź się odwal - popchnąłem go i poszedłem w kierunku domu. Ja pierdole

Pov. Hyerim

- ten film jest straszny - mruknęłam zasłaniając oczy.
- wiesz co ? Podzielam twoje zdanie, ale boje się ruszyć i go wyłączyć - zaśmiała się nerwowo.
- a myślisz, że ja nie ? - spojrzałam na nią kątem oka - wszędzie mam ciarki - wzdrygnęłam się. Podskoczyłam kiedy usłyszałam krzyk dziewczyny na filmie - zaraz się rozpłacze - powiedziałam płaczliwie - boje się - wydukała SooJi. Przez kolejną godzinę siedziałyśmy cały czas zasłaniając oczy. Dopiero kiedy film się skończył odetchnęłam z ulgą. Zapaliłam światło w pokoju i usiadłam na łóżku
- cała się spociłam - zaśmiałam się
- ja też - westchnęła z ulgą SooJi
- już nigdy więcej nie będę oglądać filmów które ty polecisz. Nigdy - pokręciłam głową.
- wydawał się nie taki straszny jak na zwiastunie - dodała z przerażoną miną.
- nie wiem jak ty ale ja się kładę - wzięłam piżamę z szafy i poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i wróciłam do pokoju - w razie czego łazienka jest za rogiem - powiedziałam i zaczęłam ogarniać łóżko. Wszędzie były rozsypane chrupki i żelki. Chwile później dziewczyna wróciła. Położyliśmy się do łóżka cały czas się wiercąc.
Spojrzałam na budzik 3 w nocy. Nakryłam się bardziej kołdra.
- SooJi - szarpnęłam - spisz ?
- nie - również szepnęła - boje się, w ogóle która godzina ?
- równo 3 - westchnęłam. Było mi już tak gorąco, ale bałam się odkryć. Cała drżałam.
- o jezu - powiedziała drżącym głosem - chciałbys mieć przy sobie takiego Taehyunga nie ? - zaśmiała się lekko
- a weź ty już skończ - powiedziałam przez śmiech..

Bad boy | Kim TaehyungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz