Berna'nın Planı

422 49 36
                                    

Merhaba  arkadaşlar  .  Multimedia  da  şarkı  da  var  isterseniz  açın  .

 

 

 :) :) :)  İyi   Okumalar :) :) :)

 

19. Bölümün  Sonu

 

 

“ Film  başladı  mı ?  “

Biliyorum  çok kabayım  .  Bir  tek  Defne’ye  karşı  kibar  olabiliyorum .

“ Hayır  beyfendi  .  Filmin  başlamasına  henüz  onbeş  dakika  var . “

“  İçeride  birileri  var  mı?  “

“  Hayır  hiçkimse  yoktur .  Birini arıyorsanız  şuradaki  masalara  bakabilirsiniz  .  “

“  Tamam .  “

Kadının  dediği  masalara  doğru  ilerledim .  Defne’yi  gördüm  karşısında  birisi  daha  vardı  bişeyler  konuşuyorlardı  .  Karşısındaki  Murat’tı  .  Bir  süre  öylece  ayakta  dikilip  onları  izledim  hiçbirşey  duymuyordum  ,  onlardan  başka  kimseyi  görmüyordum .  Murat   ayağa   kalkınca  hızlıca  ağacın yanına  gittim  . Burdan  beni  görmeleri  imkansızdı  .  Defne’yi  ayağa  kaldırıp  birbirlerine  sarıldılar  .  Defne  Murat’ın  kulağına  birşey söyleyip  gülmeye  başladı  .Direkt  Avm’yi  terk  ettim . Arabama  binip  ,  herzaman  beni  sakinleştiren  ormandaki  göle  gittim . Bağırarak  içimdekileri  kusma  zamanıydı  . 

“Murat’ı  gerçekten  sevmediğine  inanmıştım . Allah’ım  neden  hep  sonunda  ben  üzülüyorum   ?  Onu  sevdiğime  pişmanım  . Ne  zannettmiş timki?  Beni  seveceğeni  mi?   Ruh  hastasının  ,  bağımlının  keşin  , lanetlinin  tekiyim .  Benimle  mi  mutlu  olucak?  Kim  sevecek  ki  beni ? Ben bile  kendim  sevmiyorum .  “

20. Bölüm

Defne’nin  Ağzından

Çalar  saatimin  sesiyle  uyandım  .  Dün  gece  film  bitince  eve  gelmiştim.  Eve  geldiğimde  etrafta  kimse  olmadığı  için  direkt  odama  gelimiştim .  Ilık  bir  duş  alıp  uyudum  .  Bugün  ilk  dersim  saat  onbir  de  başlayacaktı .  Şuanda  saat   yedi  buçuktu  .  Sanırım  bugün Yiğit  beni  almayacak  çünkü  onun  dersi  saat  onda  başlıyordu. Yataktan  kalkıp  banyoya  doğru  ilerledim . Banyoyadaki  rutin  işlerimi  halledip  odama  geri  döndüm.  Üzerimi  değiştirip  , herzaman  ki  gibi  hafif  bir  mekyaj  yaptım . Merdivenlerden  aşağıya  indiğimde  salonda  kimse  yoktu  .  Mutfağa   girdim  . Orada  da  kimse  yoktu .  Sanırım  henüz   kimse  uyanmamıştı  .  Zaman  geçirmek  için  bugün  kahvaltıyı  ben  hazırlaya  bilirdim . Çayı  ocağa  koydum  .  Masada   gördüğüm  portakalllardan  beş  -  altı  tane  alıp  sıkmaya   başladım . 

*********

Herşeyi  hazırlamıştım  .  Saate  baktığımda  sekiz  buçuktu .  Merdivenlerden  ayak  sesi  gelince  kafamı  o  yöne  çevirdim. Açelya  önde  Utku   Açelya’nın  arkasından   merdivenlerden  iniyorlardı. Açelya’nın  yüzü  asıktı.

LANETLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin