Benim Yüzümden

440 43 51
                                    

Merhaba  arkadaşlar  .  Multimedia da  Yiğit  var  . Multimedia  da  şarkı  da  var  isterseniz  açın  .

 

Siyahın Karanlığı 

Kötü kız ve kötü oğlanın hikayesi. Aleyna Kara iki abiside yaşadığı civarin en büyük çetesinin başında. Silah ve dövüş konusunda başarılı bir kız. Anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş abileriyle birlikte farklı, gösterişli ve tehlikeli bir yaşantıları var. Ateş adında bir mayfanın hayatına girmesiyle hayatı tamamen değişecek. Birbirlerinden hoşlanan iki kişi Aleynanin abisinin yaptığı büyük bir hatayla Ateşin gözünü büyük bir nefret kaplayacak. Aleyna dünyanın diğer ucuna kadar ondan kaçmak için gitsede Ateş yine de onu bulup istediğini alacak. Intikam için birçok göz yaşı ve kan akacak...

 Arkadaşlar  ben  çok  beğenerek  okuyurum  . Okuyun  bence  pişman  olmazsınız .  Yazarının  kullanıcı  adı @Nezaketsalderay . Eğer bulamazsanız bana mesaj attın . Ben link atarım size

:) :) :)  İyi   Okumalar :) :) :)

21. Bölüm’ün  Sonu

 

" Yalvarırım onun lanetlenmesine izin verme . Emre böyle bir hayatı hakketmiyor."

Berna : " Malesef  Defne geç kaldın . Ben kazandım . Sonra görüşürüz ."

Damla : " Defne Emre'ye ne olmuş ? " 
" Damla Berna Emre'yi lanetlemiş ."

Ağlamaya başlamıştım . Çevremdeki herkese zarar veriyordum . Babam haklıydı okula gitmemeliydim, arkadaşlarımla görüşmemeliydim . Kendi pis bataklığıma onlarıda çekiyordum . Sıra Damla'da mıydı? Şimdide lanet bataklığıma onu mu çekiyordum ? Bunun olmasına asla izin vermem . Asla!!

 

 

22.  Bölüm

 

Emre  ile  konuşmuştuk . Şükürler   olsun  ki  bana  inanmıştı . Emre son   lanetlenen  kişiymiş . Artık  başka  kimse  lanetlenmeyecekmiş. Çalar  saatimin üçüncü  çalışıyla  yatağımdan  kalktım . Damla   dün  gece  bizim  evde  kalmamıştı .  Kendi  evine  gitmişti  . Aslında  Damla’nın  evi  benimde  salıyırdı  .

Banyodaki  rütin işlerimi   halledip  , odama  geri  döndüm.   Üzerime  yüksek  bel  bir  kot  geçirdim , kotun   üstünede   kareli  bir  gömlek  geçirdim .  Saçlarımın  ucuna  su  dalgası  yapıp  ,at  kuyruğu  yaptım . Makyaj   olarak  sadece  şeftali  rengi  rujumu , rimelimi  sürdüm . Çantama ders  notlarımı tuttuğum defteri  de koyup aşağıya indim . Ayağıma converselerımı  geçirip ,  dışarı çıktım .

Yiğit  herzamanki   gibi arabasına yaslanmış  sigarasını içiyordu .  Beni  görünce  sigarasını yere  atıp  , ayağıyla  söndürdü .

"Günaydin Defne . "

" Günaydın Yiğit . "

" Nasılsın ?  "

" İyiyim . Sen ? "

" Teşekkür  ederim  bende  iyiyim . "

LANETLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin