Kime İnanmalıyım?

569 77 37
                                    

Merhaba .Multimedia  da   Murat'ın resmi var.İsterseniz  şarkıyı  açarak  dinleyin.

İyi   Okumalar  :) :)

8. Bölümün Sonu 

Yer  değiştir.   Al   onu  burdan . 'Yer  değiştir.   Al   onu  burdan. '  

İki  kere  söylemiştim   sanki  bişey  tarafından  çekiliyodum.Daha   fazla  söylemem  gerekiyordu.

'Yer  değiştir.   Al   onu  burdan .'

'Sakin  Defne   devam  etme   .Altan   seni  kandırdı  kızım   babanın  dedikleri   doğruydu.Eğer  sen   şimdi  beni  kurtarırsan   sen  buraya   haps  olucaksın   ve  bi  daha   kimse   seni   burdan  kurtaramaz   .Çünkü   kimse   senin  kadar   güçlü  değil.

'Defne   kanma   buna  bu  annen  bile  değil   babanın  oyunlarından   biri.Sen  devam et   sözleri   söylemeye.'

İçimde  ki  ses   Altan' a    güvenmememi  söylürdü.Ama  iç  sesimi  dinlemek  istemiyordum.

             

9 . Bölüm

Altan 'nı  dinlemee  karar  verdim.Çünkü  doğruyu   söylediğini  hissediyodum.Yalan   söylediğini belirtecek  hiç  bişey  yoktu.

Altan'ın   gözlerinin   içine  baktım   gözlerinde   umut  ve  mutluluk  vardı.Sabırsızlıkla   beni bekliyordu    sanki.Gözleri   hemen  sözleri   söylememi   istiyodu   .Ve   öylede   yapacaktım  üç  kere söylemiştim   iki  kere   daha   söylemem  gerekiyordu.

'Yer  değiştir.   Al   onu  burdan .'

Anneme   kavuşmam  için  sadece  bir  kere   daha  söylemem   gerekiyordu.Ondan   sonra   annem   yanımda  olacktı.

Ama   hala   içimde   kötü   bir   his  vardı.Korku  muydu? Hayır .Endişe    miydi?Hayır .Peki   ya   güvensizlik  mi?Evet.

İç   sesimin  saçmalıklarını   bırakıp   cümlemi  söylemeye   geçmeliydim.Annemi   çok   özlemiştim.Hemen   ona  kavuşmak   istiyordum.

Birinin   elini   belimde   hissettim   .Arkam  da  olan   kişi    Altan   değil   di  bundan   emindim.Çünkü  Altan  tam  karşımdaydı.Filmlerde   genelde   hep  birinmin  arkasında   kötü  biri olurdu.Tırsmıştım.Eniyisip   dönüp   bakmak. 

Arkama    dönmemle   küçük   çaplı  bir   şaşkınlık   yaşadım.Bunun   etkisinden   hemen kurtuldum.

Benden   yedi  sekiz adım   ötede   Babam  ,Açelya ,Mert ve Utku  vardı.Açelya'yı  gördüğüm  için sevinmiştim.Çünkü  gerçekten onu  çok seviyordum.Omuzumda   eli  olan  kişi   ise  Murat'tı  onun   burda   ne  işi vardı?

O   bizden   biri   değildi   ki burda   olmaması  gerekirdi.Onun   için  burası  tehlikeli  değil  mi  ?Neden   onun   için  endişeleniyom la.O ben    gittiğim  zaman   direkt  başkasını  bulmuştu.Pislik .Ben  ise  burda   onun  için   endişeliniyom.Onu  unutmam  gerekiyo.Hemde   hemen.İçimden  konuşmayı   bırakmalıydım  sanırım.Çünkü  bana    deliyim   gibi    bakıyodu.

LANETLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin