Ben Kimim?

925 102 64
                                    

  


 

Şarkıyı   açın  isterseniz.Ben  o  şarkıyla  yazdım.Multimediada  Defne'nin  resmi var.

  İyi   okumalar :) :)

3. Bölüm

  'Ben    burdan  gidiyorum.Yeni  bir   hayat  kuracağım.Size   veda  etmek  için  geldim.'

'Ne   saçmaıyosun  sen?Benim  yüzümden  mi gidiyosun?Senin  gitmene  gerek  yok. Ben  çıkarım hayatından.Adımı   bile  duymazsın  bundan  sonra.Yeter   ki  sen   mutlu   ol.'

'Senin   yüzünden   gitmiyorum.Bazı    nedenler  var.Böyle  olması  gerekiyor ."

Damla :" Defne   sen  ne  saçmalıyosun?Gitmekte  ne  demek?İnsan   en  iyi  arkadaşını  bırakıp  gider  mı  hiç?"

'Mecburum Damla.'

Damla :'Neye  mecbursun ya?  Beni  nasıl bırakırsın?  Bizim  dostluğumuzu  nasıl    bırakırsın?'

'Damla  anlatamayacığım   olaylar  var.Lütfen   daha  fazla  soru  sormayın.'

Damla :' Birbirimize  herşeyimizi  anlatacaktık.Birbirimizi   asla  bırakmıyacaktık.Defne  söz  vermiştin   bana.Nerde  şimdi   o verdiğin sözler?Nerde  defne nerdeee?'

'Özür   dilerim Damla.Gitmeye  mecburum.Anlatamam.Seni   çok  seviyorum  Damla.Kötü  günümde  de   iyi  günümde  de  beni  asla  yanlız   bırakmadın.Hep    korudun   beni.Kardeşim  gibiydin.Emre   seni  de  çok  seviyorum.Sende   hep  yanımdaydın.Bana    hep  abilik  yaptın.Murat '

Konuşmama   izin  vermeden  Murat  direkt  konuştu.

'Seni  herşeyden   çok   seviyorum Defne.Beni   bırakıp  gidemezsin   sen   benim   yaşama   sebebimsin,nefesimsin.Sen  nereye  gidersen   git   bende  peşinden  geleceğim Seni   bir  kere  bıraktım.Ve  aynı  hatayı   bir  daha   yapmaya  hiç  niyetim  yok.'

Onunla biraz daha  konuşursam  onu  bırakıp   gidemezdim.Onun   için   ona   cevap   vermeden   arabama  doğru   yöneldim.

'Diğerinde    de  cevap  vermeden  gittin.Beni   aldatmadığını   söylemeden  arkana   bakmadan   gitttin.Şimdi  de   gidiyorsun .  Ne  zaman   zor  durumda  kalsan  kaçıp   gidiyorsun.Tekrar    eskisi   gibi   olabiliriz   ama   sen   kaçıp   gidiyorsun.Çabalamıyorsun.'

Söylediklerin  de  haklıydı.Asla  bişey   için   çabalamazdım.Olacaksa   kendiliğinden   olmasını   beklerdim.Bir    şey   için   sadece   bir   kere   çaba    sarfederdim.Daha   fazlasını   yapmazdım.Ben   böyleydim.Ama   şimdi   gtmeye   mecburdum.Arabamın  kapısını  açmaya  yeltendiğimde

'Gidiyormusun    gerçekten.Biz   birbirimize   aşığız   Defne.Sen  benim  diğer   yarım  değilsin.Sen  bensin.'

Gözümden   bir  damla   yaş  aktı.Hızlıca  kapıyı  açıp  arabaya   bindim.Hızla   o  ormana   doğru   gittim.Yine   bir  cinayet   görüyordum.Hızla  frene   bastım.İki   adam   ve   bir   kadın   vardı.Adamlardan   birinin    elleri   ve  ayakları   bağlıydı.Diğer   adam  ise  kadına  tecevuz  ediyordu.Bağlı  olan   adam   'Yampaa'  diye   bağırıyordu.Ondan  sonrada   adam  bağlı   olan  adama   iki  el  ateş  etti.Aynı  şekilde  kadına   da  iki  el  ataş  etti.Adamla    kadın  birbirlerine  doğru  yaklaşıp   el  ele   tutuşarak  ikiside   aynı  anda 'seni  seviyorum'   dedi.Ardından   hemen   beynimde   yine   o   konuşmaya   başladı.

LANETLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin