Kim O Adam?

758 95 71
                                    

 

Vote  ve  yorumlarınızı   bekliyorum.Emeğe  saygı  duyun  lütfen  yorum ve  vote  yapın.Hikayemm hakkındaki   düşüncelerinizi  merak ediyorum.

       

İyi  Okumalar :) :)

4. Bölüm

Ne oluyordu burda?Ben onlar gibi değilmiydim.Kimdim ben?Ne hakkında  konuştuklarını anlamamıştım.Ben  de   onlar   gibi    lanetli    değilmiydim yoksa?Umarım  kendime   sorduğum  son  sorun  cevabı 'Evet'tir.

'Ne  yani  ben sizin  gibi  lanetli  değilmiyim?'

'Senin   lanetinin  yanında   bizim  lanetimiz   ne  ki ?Sana  torpil   yapmış ba-'

Utku  sözünün   devamını   getirmeden  o pis  beni  lanetleyen  adam  Utkuyu  kolundan   tutup  Utku'nun odasına  gittiler.Herşeyi   öğrenmem  gerekiyordu.Bende   kendi   odama  girdim.Yatağımın   üzerine   oturdum. Neden  Utku'nun   benimle   konuşmasına   izin  vermiyorlardı.Belki   herşeyi  Utku'dan   öğrenebilirdim.Bir   dakika  ya   beni  lanetleyen  adam  yan  odada  bende   burda   oturuyorum.Gidip   ağzını   burnunu  kırmam   gerekmezmiydi?Evet  gerekirdi   hemen  o  pislikten intikamımı    almam  gerekirdi.Hemen  Utku'nun   odasına  gittim.Kapıyı  açtığımda   beni  lanetleyen  adam  konuşuyordu.

'O  hiçbirşeyi   bilmeyecek.Sen    böyle  birşeyi   bilmek   istermiydin   Utku?Yıllardır   öldü  diye bildiği  ba'

Beni  görünce   konuşmayı   bıraktı.Ne  diyordu   bu ?Benim   hakkımda   konuştuklarına  emindim   ama   ne   dedikleri   çözememiştim.Neyse   ilk  şu  pislikten  intikamımı   almam  gerekirdi.

'Seni  pislik   herif   ben  sana   ne  yaptımda  beni  lanetledin?Beni   lanetliyince   eline   ne   geçti  acaba?Beni   eski   halime   çevir . Nasıl  yapacaksan yap   beni  eski  halime  çevir.'

'Seni  o  lanetlemedi ki.'

'Ne?'

'Utku  san  susmanı  söylemiştim.'

'Bunu   bilmesi  gerekirdi  ama  abi.'

'Beni  sen lanetlemedin   mi?Ama  o  gece   bana senin beni lanetlediğini  soylemiştin.Beni   kim  lanetledi?Ben  sizden   farklımıyım ?Neden  farklıyım?'

'Evet  seni   ben   lanetlemedim.Seni   kimin  lanetlediğini   söyleyemem  ama   zamanı   gelince  öğreneceksin.Evet  bizden   farklısın.Çünkü  sen  bizden   daha  güçlüsün.Sana   kimse  zarar  veremez.Utku  sende   git  bu odadan  artık.'

'Neden  sizden  daha  güçlüyüm?Neden   kimse   bana   zarar   veremez?'

Utku:'Eğer  biri   seni  üzerse  veya   canını  acıtırsa  o  onlara  daha  fazlasını   yapar.'

'O   diye   bahsettiğiniz   kim?'

Utku:'Seni  lanetleyen  kişi  yani ba-'

'Utku   yeter   bu kadar  çık   odadan .Yoksa   başına  geleceklerden   ben  sorumlu   değilim.'

LANETLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin