8. Kişi??

442 66 28
                                    

Merhaba . Multimedia da Damla'nın resmi var. İsterseniz Multimedia da ki şarkıyı açın. 

İyi Okumalar :) :) :)

13. Bölümün Sonu 

 'Peki ya Yiğit'e aşık mıyım?'

'Ona ne hissettiğini henüz bilmiyorsun. Çünkü ondan korktuğun için hep ondan kaçtın. Ama bence ona aşık olucaksın. O seni çok seviyor Defne . O sana değer veriyordu. Muratla çıkarken bile seni sevmişti. Ama asla erkeklere güvenme. Hele Yiğit gibi bir sadiste hiç güvenme.O canını çok yaka bilir tıpkı senin onun kalbini acıttığın gibi.'

14. Bölüm

Artık kalbimin sesini dinliyecektim . Hep mantığımla hareket etmiştim . Telefonum'un kaçıncı çalışı bilmiyorum . Hepsi de Damla'dan dı . Artık açsam iyi olurdu . Yarım  saattir ki  açmıyordum .

'' Alo . Damla  .''

''Nerdesin sen ya ? Nerdesin?  Yarım saattir ki seni arıyoyorum niye cevap vermiyorsun? Ben burda sana birşey oldu diye kendimi yiyorum hanımefendi bir mesaj bile atmıyor.''

'' Tamam sakin ol. Haklısın aramalıydım. Çok özür dilerim . Geldiğimde sana herşeyi en ince detayına kadar anlatacağim . Tamam mı ? ''

'' Tamam . Açelya ile birlikte bizdeyiz. Hemen buraya gel .''

''Tamam geliyorum. '' dedikten sonra telefonu kapattı. 

Arabama binip eve doğru gittim. Eve geldiğimde kapıyı çalmadan Damla direkt kapıyı açtı. Kesin camdan baktı. Açelya da onun arkasındaydı. Damla'nın gözlerinden ateş çıkıyordu resmen.

''Nerdeydin sen ya? Seni ne kadar merak ettim haberin var mı senin ?''

''Damla susarsan herşeyi anlatacağım. Ama ilk önce biraz yemek yesem? Gerçekten çok açım.  Açlıktan ölebilirim.''

''Tamam git ye. Dolapta pizza var. Biz yedik . Çabuk ye . Yoksa gelip ben yedirtirim. ''

Damla'ya cevap vermek yerine gözlerimi devirdim. Böyle güzel olmadığımı ve iyi yapamadığımı biliyordum ama yinede yapıyorum. Zaten herşeyi mükemmel yapmak zorunda değiliz bence . Zaten kimse mükemmel değildir. Herkesin bir hatası vardır. O hatallar ise seni farklı ve güzel kılar.

Yemeğimi bitirimiştim. Damla ve Açelya'nın yanına gidip onlara bugün yaşadığım herşeyi anlattım. Bütün düşüncelerimide anlattım.

Açelya : ''Bence  de kalbini dinlemelisin.''

Damla : '' Bence hem kalbini hem beynini dinlemelisin. Çünkü yanlış kararlar almamak için beyninide dinlemelisin. ''

Açelya : ''Damla ' ya katılıyorum. ''

Telefonumun sesi herkesi susturdu. Arayan babamdı. Acaba ne olmuştu ?

''Alo baba .''

''Alo kızım. Nasılsın ? ''

''İyiyim baba sen. ''

''Yedinci kişinin ismini bulduk. Onunla konuşmaya gidiyoruz.''

''Yedinci kişiyi bende tanıyorum.''

LANETLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin