Anılar Asla Unutulmaz

351 58 58
                                    

Merhabalar . İsterseniz şarkıyı açın .

İyi Okumalar :) :) :)

16. Bölümün Sonu (Hatırlatma Amaçlı)

 

Ayakkabılarımı giyip dışarıya çıktım. Evin önünde siyap bir Lamborghini vardı . Bu tarz arabalardan pek fazla hoşlanmıyorum . Ama çok güzeller gerçekten ama benim tarzım değiller.. Ben daha çok küçük , şirin arabalardan hoşlanıyorum .Pek fazla spor arabaları sevmiyorum . Örneğin Mini Cooper’lara bayılıyorum.

Arbaya yaklaşmıştım . Ama içinde ki kişi görünmüyordu . Çünkü yüzüne güneş vuruyordu ve parlıyordu. Ama o beni görüyordu çünkü kafası bana doğru dönüktü . Allahım inşallah sapık , ukela ve egoist değildir. Ama birazcık yakışıklı olursa iyi olur.  Arbada ki kişi ben arabaya yaklaşınca arabanın kapısını açıp arabadan indi .

 

Ne yani beni koruyacak olan kişi ...................?

 

17. Bölüm

“ Beni sen mi koruyacaksın? “

“ Evet .Tabi senin içinde bir sorun yoksa . “

“ Hatır yok . “

“ Gidelim mi o zaman ? “

“ Tamam . “

 

İ kimizde arabaya sessizce bindik. Yiğit birşey söylüyecek gibiydi ama susuyordu. Bunu bakışlaından anlıyordum.

“ Birşey mi söyleyeceksin Yiğit? “

“ Evet . Yedinci kişinin benim olduğumu biliyorsun değil mi ? “

“Evet biliyorum.  Anem mi kurtarmak için bana yardım edicek misin  peki ?“

“ Elbette ki sana yardım edeceğim Defne . “

“Çok teşekkür ederim Yiğit . “

“Teşekkür edilecek bir şey yok Defne . “

“Var Yiğit . Sen annemi kurtarmak için bana yardım ediceksin ve ben sana sadece teşekkür ediyorum. “

“Senden daha fazlasını beklemiyorum ki Defne . Senin mutlu olman benim için herşeyden  önemli . O güzel gülüşünle bana gülmen benim için herşeyden daha değerli .”

 

Yiğit’in söylediklerine karşı verecek hiöbir cevabım yoktu . Ona tebessüm ederek önüme döndüm . İkimizde  sessizdik. Ve ben sessiz ortamlarda hep bunalıyordum. Konuşacak hiçbir konumuzda yoktu . Bütün yolu böyle sessizde geçiremezdim . En iyisi radyoyu açmaktı .

 

“ Yiğit radyoyu açabilir miyim ? “

“ Tamam aç . “

Radyoyu açtım . Tam kanalı değiştireceğim sırada radyocu kızın sesiyle değiştirmekten vazgeçtim .

Radyocu Kız : “ Şimdide Murat Boz’dan Özledimmi dinliyelim. “

LANETLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin