Merhaba. Multimedia da şarkı var isterseniz açın. Ben bu şarkı ile yazdım. Ve multimedia da Berna 'nın resmi var .
İyi Okumalar :) :) :)
14. Bölümün Sonu
Damla : '' Bu arada hepiniz şu kırmızı ışığa kanmışsınız . Şimdi çok merak ettim şu kırmızı ışığı ha . ''
'' Çok güzel bir rengi vardı. ''
'' Büyüleyici bir güzelliğe sahipti. ''
Damla : '' Zaten hepinizi de büyülemiş .''
Hep birlikte gülerken kapı çaldı. Genelde kapılara hep ben bakardım. Sanırım yine öyle olucaktı. Kapıyı açmak için oturduğum koltuktan kalktım. Kapıyı çalan mübarek alacaklı gibi çalıyordu. Kapıyı açtığımda şok oldum resmen. Onun burda ne işi var dı ki ?
'' Senin burda ne işin var ? ''
15. Bölüm
Bu gerizekalının burda ne işi var ki ?
Acaba yine ne planlıyor ? Kız liseden beri bana kafayı takmıştı . Hep o Murat'ın yüzünden. Eğer onunla çıkmasaydım Berna benimle uğraşmıyacaktı. Berna lise birinci sınıftan beri Murat'a aşık. Bende o zamanlar Murat ile çıktığım için benden nefret ediyor. Ama bende Berna'ya az gıcıklık yapmamıştım. Epey uğraşmıştım onunla.O da benimle epey uğraşmıştı . Ama şu anda pişmanım keşke Murat'ı ona bıraksaymış. Hiç deymezmiş onun için savaşmaya.
Berna : " Aaa beni kapıda mı bekleticeksin ? Çekil de içeriye gireyim. Ağaç oldum resmen burada durmaktan . "
" Ne işin var ki senin burada ? "
Berna " Sanırım artık ortak yönlerimiz var . "
" Bizim seninle ne gibi bir ortak yönümüz olabilir ki? Ha eğer Murat 'ı kastediyorsan Murat ile biz ayrıldık. "
Berna : " Neeeee? Ayrıldınız mı ? Gerçekten mi ? "
"Evet Berna ayrıldık. "
Berna : "Nasıl oldu ?Neden ayrıldınız ki ? Hepsini en ince detayına kadar anlatmanı istiyorum. "
Beni ittirip içeriye girdi. Ne kadar yüzsüz bir kız ya . Hem nefret ediyor hem de evime izinsiz giriyor.
" Berna neden ayrıldığımızı sana söylüyeceğimi mi zannediyorsun ?
Berna : " Elbette ki anlatacaksın . "
" Hayır anlatmayacağım . "
Berna : " Aman anlatmazsan anlatma . Sanki ben istesem öğrenemem . "
" Git öğren o zaman . "
Berna : " Hiç değişmemişsin . Eskisi gibi yine gıcıksın . "
" Nedense sende hiç değişmemişsin . Sende eskiden olduğu gibi gıcıksın . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ
Фэнтези"Nereye gidersen git o hiç seni bırakmayacak artık lanetlisin ömür boyu lanetinle yaşayacaksın ." **** "Herkesin zannettiği o güçlü kız değilimdim ben ,gülüyorum diye mutlu değildim.İçimde kopan fırtınaları kimse bilmiyor, kimse duymuyor. Yapayalnı...