BÖLÜM 12

10 3 3
                                    

Daha sonra Eylül ağzı açık bakıyordu gözlerini ovuşturdu ve Oğulcana kocaman Bir tokat attı. Kolay değildi Eylül ile böyle konuşmak. Onu sinirlendirene aşk olsun yani.

Daha sonra Oğulcan'ın gözünden hernekadar kendini tutmaya çalışsa da gözünden o damla düştü.

Eylül çok güçlü birisidir ama gerekse aşkta gerekse arkadaşlıklarına çok önem verirdi. Bir anda yere yığıldı bende
EYLÜÜÜL diye bağırdım istemsizce. Kafasını yere çok sert vurmuştu. Ben uyanması için elimle ittiriyodum ama uyanmıyordu elimi kafasının altına koyduğumda ıslaklık hissettim baktığımda işte bu kandı.Başım çok fena dönmüştü ama onu böyle bırakmazdım. Zaten gözümde renk değiştirip duruyordu istemsizce. ve üstüne Oğulcan ağzını açmış donmuş gibi aval aval bakıyordu. Bir anda Eylül'ün kafasındaki kan durdu. Çok şaşırmıştım çünkü okadar fazla kanayan biryer nasıl hızlıca dururdu baktığımda tek bir kan lekesi bile yoktu ve Eylül gözlerini birden açtı.

Ve dakika bir gol bir Oğulcan'ın karın boşluğuna tekme attı. Yere düşmüştü.
"ooowwwww nasıl vurdun ya öyle"
Dedim. Hiçbirşekilde citti duramadığım için.

Eylül_
Git burdan seni bidaha görmek istemiyorum. Senden nefret ediyorum anladınmı beni.

Ve o sırada Oğulcan gitti. Gittiği gibi Eylül'ün ağlamaya başlaması bir oldu. Kız çok üzlmüştü.
Ve Eylül bunu onun yanına bırakmazdı.
Bırakmayacaktı da zaten
...

KARANLIK SAVAŞLAR (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin