İLK GÜNLER

125 6 7
                                    

Yeni Bi okula giderken eminim hepimiz stresli ve heyecanlı olumuşuzdur.İşte benim için o gün böyleydi;okula gitmeden 3 saat öncesinde saçımı yaptım, formamı giydim ve ben zaten bu işleri bitirirken saat gelmişti. Okul evden biraz uzaktı. Bu nedenle dolmuş veya otobüs kullanıyordum. Tabi tek başıma gelmemiştim çünkü daha ortaokulun ilk günüydü ve yanımda annem de geldi. O gün arkadaşım olmayacak diye çok ama çok korkmuştum.

Tanıştığım ilk kişi Eylül oldu çok iyi birisiydi, çok kibardı. Ve o an bütün korkularım geçti. İyiki vardı. (sezemtu)

Daha sonra birsürü arkadaş edindim.

Hepsi çok iyi arkadaşlardı.

Tekrar tekrar okuluma gittim hepsiyle iyi anlaştım.

Gene bir okul akşamıydı aynanın karşısına geçip saçımı açtım ve aynaya baktığımda gözüm kırmızıymış gibi geldi sanki. "amaan  ne olacak kaç saat ders işledim ya gözüm artık bozuldu herhalde herşeyi yanlış görüyorum, birde birsürü ödevim var offf iş başa düşer"
Gözüm ağrıyordu
Ama hiç umursamadım"üff yeter ama ya bide gözümün ağrıması eksikti ."

Eylül
Yazıyor...
        " Birsürü ödev var ya matematik bitti  geriye Türkçe, sosyal ve İngilizce kaldı senin? "

Ben:
"Aynen ya çok ödev var. Benimde sadece Türkçe kaldı. Bide gözüm ağrıyor."

Eylül
Yazıyor...
" Normall gözlerini hiç dinlendirmiyosun. Birde lens taktıysan ondanda olur."

Ben:
"Yok ya lensde takmadım birazdan çay pansumanı yaparım geçer. Neyse ben kapatıyorum baybay meleğim🌠🌻"
 
Eylül
Yazıyor...
Baybayy🌠🌻

Yatmadan önce çay pansuman yaptım ve uyudum.
Evet evet sabah geçmişti gözümün ağrısı. Kendimi iyi hissediyordum ve sabah her zamanki rutin işlerim gibi,elimi yüzü yıkadım, yatağımı topladım ve okul için hazırlandım
Durağa giderken 4 kişi beni sıkıştırdı. Ne oldu hiç anlayamadım. Uyandığımda aynı yerdeyim ama heryerim sanki kırılmış, hırpalanmış gibi hissettim.Ve evet öyleymiş. HIRPALANMIŞIM!
Buna çok sinirlenmiştim ve o gün okula gidememiştim. Okuldan annemi aramışlar ve anneme herşey anlatmak zorunda kaldım. Onun üzülmesini istememiştim. Bu sebeple anlatamamıştım. Annem ertesi gün okula gitmiş ve müdürümüz bana bunu yapanların bizim okulumuzdan
Olamayacağını idda etmiş. Fakat. Ben bundan emin değilim sanki.

Bu bölümü burada bitiriyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölümü burada bitiriyorum.
Diğer bölümlerde Gizemli olaylar sizi bekliyor olacak...

KARANLIK SAVAŞLAR (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin