Daha sonra Denizide evime davet ettim. Deniz'i evi bana daha yakın olduğu için o daha önce geldi. Çok geçmeden de Eylül geldi.Bugün çok güzel bir gün geçirecektik. Öncesinde ben birkaç şey hazırlamıştım kahvaltı olarak ama kızlarla birşeyler daha yaptık.
KISA BİR KARAKTER TANITIMI:
EYLÜL:
DENİZ:
SELİN:
Oturduk ve kahvaltı yapmaya başlamıştık. Bir yandan gülüyor, bir yandan konuşuyor ve biryandanda kahvaltımızı yapıyorduk.bu akşamda bende kalacakları. Film izleyecektik, birlikte maske yapacaktık ve daha birçok şey.
Daha sonra Eylül oğulcanın ölme yalanı konusunu açtı. Bense
"yaa hiç açmasakmı o konuyu bugün kız kızayız eylenelim,lütfen." dedim ve oda "doğru söylüyorsun" dedi."kızlarr bakın ne geldi aklıma yarın Pazar günü zaten okulda yok lunaparka gidelim mii?"
-aynen çok güzel olur bencede gidelimm😃
Bu şekilde planımızı kurduk. Yarın saat 9.30'da Eylül'ü evinde buluşacaktık ve saat 1.00-1.30 gibi çıkacaktık.
Umarım pençelerim veya gözlerim renk değiştirmezdi.
Bizde kahvaltımızı yapmıştık ve bir film bulmuştuk onu izliyorduk.
Daha sonra bir ses duydum.
"kızlar sizde duydunuzmu sesi?"
-yo ben hbirşey duymadım
-bende biriey duymadım"hm tamam yanlış duydum sanırım
O sırada tak tak tak diye bir ses geldi bu sefer diğerlerinde duymuştu.
Deniz~Kim var orada
3'ümüzde korkmuştuk. Ben ortalarında duruyordum ve 2'sininde bileğini sıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SAVAŞLAR (TAMAMLANDI)
Vampirosİlk kez kitap yazıyorum. umarım beğenirsiniz İYİ OKUMALAR...