Hocalarımızın yanına gittik. "Size bütün herşeyi. Kontrollerinizi nasıl yapacağınızı vs hepsini size öğreteceğim" dedi ve sabah adını verdiği bir parkta buluşmamızı istedi ve artık herşeyi öğrenmiştim. İstediğimi yapabiliyordum.
Gözlerimi kontrol edebiliyor, pençelerimi kontrol edebiliyor ve yeteneklerini kullanabiliyordum. Ardından okullara baskınlar falan oldu. Tabi bende artık özelliklerini kullanabilen biri olarak onlarla savaşıyordum.
Okulun en güçlülerinden biriydim ve vampirlerin tarafını seçmiştim. Tabi bu kurt özelllikleirmi kullanmayacağım anlamına gelmiyor değilmi.
Uuzn süre bu şekilde savaşlar oldu. Kazanan her seferinde biz olduk. Biz vampirler olduk!
Ve bir anda gözlerimi açtım. Baktığımda bir hastane odasındaydım. Yanımda bir kadın oturuyordu. Kimdi bilmiyordum ve sordum.
"sen kimsin?"
-kızım senin annenim ben??
"hayır değilsin¿ben en son vampir okulumdaydım."
-kızım ne vampir okulu ne diyorsun sen
Dedi ve doktor onu dışarı çağırdıDoktor~
Ameliyat sırasında aslında çok kısa olan zaman ona çok uzun gelmiş olmalı. O sırada aslında rüya görmüştü. Ve şuan bilinç altı yok.Annem~
Peki bu geçecekmi?Doktor~
Evet bu süreç kısa olacak iyi günler.Annem benim yanıma gelmişti ve kafamı okşadı taburcu olmuştum. Eve gittikten bikaö hafta sonra bilinç altım yerine geldi ve eski hayatıma geri döndüm.
Unutulmaz bir maceraydı...Arkadaşlar hepinize iyi günler bu kitabın son bölümü buydu. Yeni bir kitap yazmak istediğim için bu kitabı bitirdim. En kısa zamanda yeni bir kitapla karşınızda olacağım. Ve daha iyi şekilde yazacağımı düşünüyorum artık tecrübeli olduğum için. Kitabımı oylsrsanız çok mutlu olurum. Görüşmek üzere =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SAVAŞLAR (TAMAMLANDI)
Vampireİlk kez kitap yazıyorum. umarım beğenirsiniz İYİ OKUMALAR...