Neler saklıyorlar bilmiyorum ama bunu öğreneceğim.Düşün düşün düşün"bu bizim görevimiz, bu bizim görevimiz"bunu anlayamadığıma inanamıyorum NE DÖNÜYOR BU OKULDA. Ayrıca öğretmenlerde biliyor. Her neyse bunu sonra düşünüp bulacağım.
Tabiki sınıfımızda sadece 5 kişi yok. Birsürü arkadaş edindim.
Fakat çoğu zaman Ela ve yanındaki 3 kişiyle birliktelerdi.Bense yanlarına geldiğimde sanki bişey konuşup benden saklamak için çabalıyor gibiydiler. "Ah zaten öyle değilmi🙄"
Ve o günden sonra bu işin peşine düştüm çok düşündüm çok ipucu aradım ama, Kahretsin çok iyi saklıyorlardı.Şunu düşündüm
"Okula gelmeyen eski öğrencilerden birisi öğretmenin yeni gelen öğrencilere söylememeleri gerektiğini söylediği notu bilmiyordur öyle değilmi"Ertesi gün alınan yoklamaya baktım.
Kim gelmiş kim gelmemiş öğrendim.
Ve o kişinin adı Nilsu imiş.
Hemen yanına gittim. Ve çok saçma şekilde sordum olamaz.
Ben...
Merhaba, ben Damla
Nilsu...
Merhaba bende Nilsu.sen yeni gelen öğrencilerdensin diymi.?
Ben...
Evet nereden anladın.
Nilsu...
Anladım işte bir şekilde.
Ben...
Hmm okulla ilgili Bi soru soracağım.
Nilsu...
Mağlesef söyleyemem görüşürüüz."Yaaa offf bir işide eline yüzüne bulaştırma damla ya of of"
Birşey saklamak konusunda bu okul profösyönel olmalı herhalde.
(o sırada Ela gelir)
_Ela_
Hımm evet öyle._Ben_
Ya artık söyleyin banada. Ayrıca yeni gelen öğrencilere neden söylemiyorsunuz.Bari tüm okulun sırrımı onu söyle._Ela_
Ben kaçar bb.Dedi ve giderken eliyle arkadan gel işareti yaptı.Tabi bende takip ettim.Sonrasında Ela diğer arkadaşlarının yanına gitti ve oradaki lafları dinledim.
-Aralarından biri-
"Kızlar ya bu bizim vampir gibi olduğumuzu yeni gelen öğrencilere nasıl söyleyecekler acaba"
_Ela_
"bilmem kii"
*BÖLÜM SONU*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SAVAŞLAR (TAMAMLANDI)
Vampirosİlk kez kitap yazıyorum. umarım beğenirsiniz İYİ OKUMALAR...