Yatacaktık ve tabikideee bakım yapacaktık hepimize ayrı maskeler hazırladım. Hepimiz saçlarımızı ve yüzümüzü yıkadık ve maskelerinizi sürdük.
Onların da fotoğrafını çekmesem olmazdı. Daha sonrasında yüzlerinizi yıkadık ve benim odama geçtik yatağım tek kişilikti." Buldum " diye bağırdım.
-evet ne buldun?
Dediler"bakın şimdi ben yatağımı indiricem onu yan çeviricez ve ona yatıcaz ama altınada minder ve çarşaf kouucaz yani yer yatağı gibi bişey yapacağız." dedim ve deniz bana
-şişme yatak gibi birşet yokmu? Dedi"Aaaa evet evet dolabın üstünde olması lazım yatak gelmeden önce annem göndermişti yatmam için ve epeyce büyük"
dedim ve yatağı çıkarttık.
Evet yatağımız hazırdı pijamalarımızı giydik. Veee yatıyorduk. Tabiki uyuyamadık acaba neden çünkü gülme krizine girdik.Bizi susturan şey ise cam tıklanma sesiydi. Hepimiz cama baktık perde kapalıydı ve dışarıdan Uluma sesleri geliyordu.
Eylül sessizce hayır hayır olamaz diyordu. Deniz de şoka girmişti korkulu gözlerle ona bakıyordu ve ben hiçbirşey anlamamıştım ve dışarıdan nir ses geldi.-orada olduğunuzu biliyorum lanet vampirler. Haa durun birde vampir kurt vardı değilmi unutmuşum. AÇIN ŞU KAPIYI YOKSA BU EVİ BAŞINIZA YIKARIM.
"kızlar napacağız çok korkuyorum neler oluyor."
-onlar kurt ve biz güçlerimizi kullanmayı daha bilmiyoruz kimbilir kaç kişiyle geldiler diyip gözünden gelen yaşlara engel olamadı.
Uzun bir sessizlik çöktü. Ne olduğunu anlayamadık. Ben dayanamadım ve hızlı adımlarla pencereye doğru yürüyüp perdeyi sonuna kadar açtım. Baktığımda 3 öğretmenimiz kurtların karşısına durmuş onların kaçmasını seyrediyorlardı. Daha sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SAVAŞLAR (TAMAMLANDI)
Vampiroİlk kez kitap yazıyorum. umarım beğenirsiniz İYİ OKUMALAR...