I.

601 40 7
                                    


To bylo úžasné."

-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-

Chaos.

To bylo jediné slovo, které dokázalo popsat ráno v domě rodiny Weasleyových.

Bylo 1. Září a pět sourozenců muselo do školy. 

Jenže rozdíl byl v tom, že sourozenci se nechystali do nějaké obyčejné školy, ale do školy Čar a kouzel v Bradavicích. 

Zvláštní jméno, ale byla to jedna z nejlepších škol pro kouzelníky, čarodějky, čaroděje.

A všichni v rodině Weasleyových byli čarodějky a čarodějové.

Pro Rose Weasleyovou a její mladší sestru byla skutečně sranda pozorovat svou matku a starší bratry jak pobíhají po domě. Vlastně celé dění bylo komické.

Rose už měla všechny věci zabalené den předem, takže nemusela nikam spěchat a Ginny ještě nebyla dost stará na to, aby šla do školy. Takže společně seděly u stolu a sledovaly jak dvojčata Fred a George dělají své žerty, Ron usínal u snídaně a poslouchaly jak se Percy znovu chvástal tím, že byl školní prefekt.

Ano, byla to spousta chlapců a dětí a to ještě chyběli další dva nejstarší bratři. Jejich bratři Charlie a Bill.

Sourozenců bylo celkem osm, ale dva nejstarší bratři už dávno dostudovali a nejmladší sestra si musela počkat ještě rok.

Ale Rose byla nadšená snad ze všech sourozenců nejvíce.

Pro ni a její dvojče Rona to měl být první rok a už se těšila na to, co ji tam čeká. Už toho tolik slyšela od svých starších bratrů a nemohla se dočkat, až konečně poprvé vejde do Velké síně.

Byla tak nadšená a divila se, že vůbec vydržela sedět na jednom místě. Byla tak strašně nedočkavá a už to nedokázala vydržet.

„Rose, už máš vše sbalené?" Zeptala se Molly, její přehnaně starostlivá matka. Byla to sice trochu baculatá žena, ale srdce měla ze zlata. Byla to ta nejlepší matka, kterou si mohla Rose přát, protože by pro své děti udělala cokoliv. „Ano, mami." Odpověděla Rose. „Už od včerejška." Dodala a položila svůj prázdný talíř do dřezu. 

„Jsi si jistá?" Zeptala se znovu Molly. „Ano, mami." Přikývla Rose a přistoupila k ní. 

„Uklidni se. Všichni mají většinu věcí sbaleno. A kdyby jsme něco zapomněli, napíšeme a vy nám to pošlete." Uklidnila svou matku Rose.

Možná jí bylo pouhých jedenáct, ale na svůj věk byla velmi vyspělá a chytrá.

„Jak to děláš, Rose?" Usmála se Molly. ,,Jsem přece čarodějka." Žertovala Rose. Ale věděla, že její matka toho má prostě moc a jistě se nemohla dočkat, až pět jejích dětí odejde do školy.

Her magic (FF Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat