„Pro štěstí."
-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-
Rose byla udivená, když vešli do další místnosti a uviděli obří šachovou desku s figurkami.
Šachy?
Proč by někdo dával šachy jako ochranu? Jak to mohlo někomu zabránit v tom, aby pokračoval? Jistě, ten kdo neuměl hrát se asi nedostane zrovna daleko, ale čtverce měla Rona a ten hrál šachy skvěle.
,,Tohle se mi nelíbí. Vůbec se mi to nelíbí." Řekla Hermiona, zatímco se rozhlížela.
„Kde to jsme? Na hřbitově?" Ptal se Harry, zatímco se na sebe dvojčata podívala. „Tohle není hřbitov." Začal Ron a šel dál. „To je šachovnice." Dodal a hned na to ji osvítilo víc světla.
,,Támhle jsou dveře." Řekl Harry a ukázal na dveře na druhé straně místnosti.
Už chtěli projít dál kolem figurek, ale pěšci je zastavili meči.
,,Co budeme dělat?" Zeptala se Hermiona. „To je přeci jasné. Musíme hrát a zvítězit. Takže Harry, ty jsi na pole pro střelce. Hermiono, ty budeš věž na straně dámy. Rose, ty budeš dáma. A já budu jezdec."
Rose se na svého bratra trochu znepokojeně podívala.
Vážně chtěl být jezdec?
Rose mu na chvíli položila ruku na rameno, než se šel každý postavit na své místo, aby mohli začít.
,,A co teď?" Zeptala se Hermiona. „No, hru zahájí bílí. Pak jsme na řadě." Odpověděl Ron.
Bílý pěšec se posunul dopředu.
,,Rone, nemyslíš, že to bude jako skutečně kouzelnické šachy?" Zeptala se Rose znepokojeně a věděla, že pokud to tak bude, pokud to bude skutečně jako kouzelnické šachy, jsou v nebezpečí, můžou se zranit.
,,Ty tam, na D5." Rozkázal Ron a černý pěšec vyrazil vpřed k bílému. Jakmile stál blízko něj, bílý pěšec se rozmáchl meči a zničil černého pěšce.
Rose se na to zděšeně podívala a trochu odskočila.
,,Ano Rose, myslím, že to bude přesně, jako kouzelnické šachy." Řekl Ron.
A i přes to pokračovali.
Každou chvíli jedna figurka rozbila tu druhou a Rose se o ně bála víc a víc. Co když se někdo zrání? Nemohlo se jim nic stát.
Nakonec zbyla bíla dáma, Hermiona, Rose Harry a samozřejmě černý jezdec, nebo-li Ron, na kterého se podívali.
,,Moment, moment." Opakoval Harry, když si uvědomil, co má Ron v plánu. ,,Chápeš, co mám v plánu, Harry. Až udělám příští tah, bílá dáma mě vezme. A ty pak můžeš dát králi mat." Řekl Ron a Rose začala kroutit hlavou.
ČTEŠ
Her magic (FF Harry Potter)
Fiksi PenggemarZnáme příběh Harryho, Rona a Hermiony. Ale známe příběh Rose? Co když nebyli pouze tři, ale čtyři? Společně prožívali dobrodružství a nebezpečí, které na ně číhalo v Bradavicích.