IX.

204 27 2
                                    

„Nemám tušení, ale my na to přijdeme

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Nemám tušení, ale my na to přijdeme."

-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-

Rose šla spolu se svými přáteli vedle Hagrida a spolu mu vyprávěli o tom, co udělal Snape a že si myslí, že to on chce to, co je schované v Bradavicích.

,,Nesmysl. Proč by Snape chtěl začarovat Harryho koště?" Ptal se Hagrid a nevěřil čtyřem dětem. A kdo by vlastně věřil? Bylo jim jedenáct a neznali celou pravdu. On ano, ale nemohl jim to říct.

,,Kdo ví. Proč se o Halloweenu pokoušel obejít toho psa?" Ptal se Harry.

,,Kdo vám řekl o Chloupkovi?" Zeptal se Hagrid a Rose na na něj podívala s úsměvem. „Ten pejsek má jméno? To je rozkošné, Hagride." Řekla a Hagrid se usmál, když slyšel, že ho někdo má rád stejně jako on a že o něj má zájem i někdo jiný.

I když byl zmatený tím, jak o něm věděli.

Lina vylezla z kapsy a posadila se Rose na rameno, když slyšela, že Rose řekla o jiném zvířeti, že je roztomilé. Nikdo nemohl být roztomilejší než Lina, nikdo Lině nevezme pozornost Rose.

,,Chloupkovi?" ,,Ten netvor má jméno?" Zeptala se Hermiona a Rose na ni na chvíli zamračila. To nebyl netvor. Bylo to roztomilé a skvělé stvoření.

,,Samozřejmě, že má. Je můj." Řekl jim Hagrid. „Koupil jsem ho od jednoho irčana v loni v hospodě." Pokračoval. „Pak jsem ho dal Brumbálovi, aby hlídal-" Hagrid se zastavil, když si uvědomil, že těm čtyřem malém prozradil, co se v Bradavicích vlastně skrývá.

,,Co?" Zeptal se Harry.

„To jsem vám neměl říkat. Už se neptej. Na nic se už neptej. Je to přísně tajný." Řekl Hagrid.

Ale pozdě. Čtyři děti byly ještě více zvědavé a chtěly zjistit, co je ta střežená věc, kterou se podle nich Snape snažil získat.

,,Ale Hagride. Ať už Chloupek hlídá cokoliv, Snape to chce ukrást." Namítal Harry. „Hlouposti. Profesor Snape je Bradavický učitel." Řekl Hagrid. „Bradavický učitel nebo ne, poznám, když chce někdo něco začarovat. Přečetla jsem o tom všechno. Musíš se na to pořád dívat a Snape vůbec nemrkal." Řekla Hermiona.

Ovšem podle Rose Hermioně něco uniklo. Musel někdo chtít pokaždé něco začarovat tak, aby to škodilo? Co když to bylo kvůli tomu, aby něco napravil?

Jistě, byla to malá pravděpodobnost, ale stále.

Rose nevěděla co, ale něco jí na tom všem prostě nesedělo.

,,Přesně tak." Přikývl Harry.

,,Teď mě poslouchejte, všecky čtyři. Pletete se do věcí, do kterých vám nic není. Je to nebezpečný. Do toho, co ten pes hlídá mají co mluvit jen profesor Brumbál a Nicolas Flamel." Řekl Hagrid a Rose zvedla obočí.

Kdo byl Nicolas Flamel? Nikdo o někom takovém neslyšela.

,,Nicolas Flamel?" Zeptala se Rose.

,,To jsem taky neměl říkat." Řekl Hagrid a začal odcházet.

,,Nicolas Flamel?" Řekl si Harry pro sebe. „Kdo je to Nicolas Flamel?" Zeptal se ještě. „Nemám tušení, ale my na to přijdeme." Řekla Rose a podrbala Linu na hlavě.

-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-

Čas plynul jako voda. V jednu chvíli měli podzim a v druhou byla zima a Vánoce před nimi.

A ani jeden mezi tím nezjistili, kdo je vlastně Nicolas Flamel. Přestože dvě dívky velmi často chodili do knihovny a snažili se najít cokoliv, co by jim pomohlo zjistit, kdo to vlastně je.

Rose a Ron se rozhodli, že letošní Vánoce také zůstají v Bradavicích spolu s Harrym, aby nebyl sám. To a jejich rodiče také odejli do Rumunska.

,,Jezdec a E5." Řekl Harry a figurka se sama posunula. „Dáma na E5." Řekl Ron s úsměvem. Dáma se posunula, vzala svou židli a zničila jí Harryho jezdce.

Dvojčata a Harry byli ve velké síni a dva chlapci hráli kouzelnické šachy, zatímco si Rose vedle nich hrála s Linou a krmila ji nějakými sušenými kousky masa, když k nim najednou přišla Hermiona i s kufrem, protože se chystala Vánoce strávit doma s rodiči.

,,To je hrozně barbarské." Řekla Hermiona. „To jsou kouzelnické šachy." Vysvětlil Ron.

,,Máš už zbaleno?" Zeptala se Rose, když uviděla kufr. „Koukám, že vy dva ne." Řekla Hermiona.

,,Změna plánu." Začal Ron. „Rodiče se rozhodli zajet do Rumunska. Navštívit bratra Charlieho od tam studuje draky." Dodala Rose za svého bratra.

,,Fajn. Aspoň pomůžete Harrymu. Ten totiž bude v knihovně hledat informace o Nicolasi Flamelovi." Řekla Hermiona a Rose se na ni podívala s vykulenýma očima.

Vždyť už hledali a nic nenašli. Copak se něco změní, když prohledají to samé?

,,Hledali jsme je už stokrát." Namítal Ron a nejraději by se knihovně vyhýbal jak čert kříži. On a knihovna? V žádným případě.

,,Ne v oddělení s omezeným přístupem." Zašeptala Hermiona, když se na chvíli opřela o stůl, aby to slyšel jen ti tři.

„Veselé Vánoce." Popřála nakonec a odešla.

,,Myslím, že na ni máme špatný vliv." Řekl Ron a Rose se začala smát. Musela souhlasit, protože pochybovala, že by Hermiona jinak šla do oddělení s omezeným přístupem.

Rose ani nevěděla, jestli by se jí tam vůbec chtělo. Ve dne by je tam jistě nikdo nepustil, takže by museli v noci, což přišlo Rose velmi strašidelné.

Rose natáhla ruku, když se Lina chystala skočit na šachovnici, když viděla další pohybující se figurku, kterou chtěla chytit, a Linu chytla.

Lina se už několikrát snažila popadnout pohybující se figurky. Byla jako zvědavá kočka, která chňapla cokoliv, co viděla.

,,Rose! Drž si tu svou pitomou fretku!" Vykřikl Ron. Nebylo tajemstvím, že Rona Lina občas otravovala. Zvlášť se rozčiloval, když se ho Lina pokusila kousnout, což už se jí třikrát povedlo.

A Lina se párkrát pokusila sežrat i Prašivku.

,,Nemluv takhle o mé fretce. Lina je na rozdíl od tebe přinejmenším inteligentní." Řekla Rose, zatímco Harry s úsměvem koukal na hašteřící dvojčata.

-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-

Tato kapitola byla celkem krátká, vím, ale další bude delší. Každopádně nevím, když vyjde. Dneska už pravděpodobně ne, ale měla by snad zítra.

Her magic (FF Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat