„Co je?"
-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-
Rose sice byla trochu znepokojená tříhlavým psem, ale rozhodla se, že to prozatím nebude řešit.
Navíc to stejně nebyla její věc.
Rose také nemohla uvěřit, jak čas plynul. Vždyť už měli brzo Halloween. Už podle toho byla dokonce vyzdobena celá Velká síň.
„Jednou z nejzákladnějších věcí kouzelníka je levitace. Nebo-li schopnost přimět věci létat. Máte všichni svá pera?" Zeptal se profesor Kratiknot a Hermiona vedle Rose okamžitě zvedla bílé pero.
„Dobře. Hlavně nezapomeňte na ten pěkný pohyb zápěstím, co jsme nacvičovali. Švihnout a mávnout." Pokračoval a gesto ukázal.
„Všichni. Švihnout a mávnout." Poslední větu řekli všichni studenti spolu s profesorem a pohyb zopakovali.
Podle Rose to nebylo zas tak těžký, přestože si všimla, jak někteří studenti se svou hůlkou všemožně mávali.
„Dobře. A k tomu zaklínadlo. Wingardium leviosa. Tak se do toho dejte." Pobídl je profesor a okamžitě se každý student začal odříkávat zaklínadlo, zatímco se snažili přinutit své pero létat pomocí kouzla.
Rose se trochu usmála, když Mira zvědavě vykoukla, aby zjistila, co je to najednou za povyk a také, aby se podívala, co bude Rose dělat.
„Wingardium leviosA." Rose se zasmála nad pokusem svého bratra, který mával hůlkou, jak se mu chtělo. „Počkej, počkej, počkej. Vypíchneš někomu oko. Navíc, říkáš to špatně. Je to leviOsa a ne leviosA." Opravilo ho Hermiona.
„To tak to zkus ty, když jsi tak chytrá. No prosím." Pobídl ji naštvaně Ron.
„Wingardium leviosa." Jakmile Hermiona zaklínadlo dořekla, peří se začalo vznášet.
Rose na to pár sekund uchváceně koukala, než to zkusila také.
A hádejte co. Povedlo se jí to a už druhé pero bylo ve vzduchu.
„No výborně. Podívejte se všichni. Slečna Grangerová a slečna Weasleyová to dokázaly. Skvěle." Pochválil profesor a dvě dívky se na sebe usmály.
Jenže se každý lekl, když se ozval výbuch.
Rose se překvapeně podívala na Seamuse, kterému pero vybouchlo přímo před obličejem.
„Asi budeme potřebovat nové pero, pane profesore." Ozval se Harry a Rose se zachichotala.
🦁🦁♥️🦁🦁
„To bylo neuvěřitelné, Mio." Řekla Rose Hermioně, když šli vedle sebe a přecházely náměstí, zatímco byly kluci nedaleko před nimi. Ale nevšimli si jich.
ČTEŠ
Her magic (FF Harry Potter)
FanfictionZnáme příběh Harryho, Rona a Hermiony. Ale známe příběh Rose? Co když nebyli pouze tři, ale čtyři? Společně prožívali dobrodružství a nebezpečí, které na ně číhalo v Bradavicích.