X.

186 21 9
                                    

,,Kam si myslíš, že jdeš?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kam si myslíš, že jdeš?"

-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-

Rose milovala Vánoce. Zvlášť cukroví, které spolu s Molly a Ginny vždy pekly. Ostatně pekly skoro každý večer, protože bylo téměř hned pryč. A nebylo se čemu divit, když v domě žilo několik lidí.

Také zbožňovala dárky, které dostávala. Jistě, nebylo jich moc a nebylo to nic drahého, ale i tak je milovala, protože byly od její rodiny, což pro ni hodně znamenalo.

Rose seděla s Ronem ve společenské místnosti a spolu rozbalovali dárky, které dostali.

Oba dva už na sobě měli rudé svetry s velkým písmenem R uprostřed. R jako Rose a Ron. Ronovo R bylo žluté a Rose měla světlejší červenou.

Lina vedle ní také měla upletený malý a rozkošný svetr. Akorát bílý a s hnědým L.

,,Harry, probuď se! No tak, Harry! Probuď se!" Křičel Ron a snažil se chlapce vzbudit a přivolat. Rose si mezi tím zakrývala uši a čekala, až její bratr přestane křičet.

Za nedlouho chlapec seběhl schody a objevil se nad společenskou místností na balkoně.

,,Veselé Vánoce, Harry." Řekla dvojčata. „Veselé Vánoce, Rose. Veselé Vánoce, Rone." Popřál také Harry. „Co to máte na sobě?" Zeptal se ještě. „To mamka." Odpověděl Ron. „Plete nám svetry a dává je nám jako dárky." Vysvětlila za něj Rose. „Tys asi taky dostal jeden." Dodala a Harry se na ně překvapeně podíval.

„Já že mám dárky?" Zeptal se překvapeně a Rose zvedla obočí.

Vážně si myslel, že žádné nedostane? To od své rodiny nikdy nedostal ani jeden dárek k Vánocům nebo narozeninám? Jistě, slyšela, že jeho rodina ho nemá zrovna ráda, ale že by k němu byli až tak zlý, že mu nikdy nic nedali? Téměř každý si k Vánocům zasloužil dárky a Harry byl mezi nimi.

,,Jistě." Odpověděl Ron a Harry se usmál, než seběhl i druhé schody a přiběhl k nim, aby se mohl podívat na své dárky.

,,Tady jsou."

Harry přišel k ozdobenému stromku a vzal balíček.

,,Tvůj otec si ho u mě uložil, než zemřel. Je na čase, abys ho dostal zpátky. Užívej ho dobře." Přečetl Harry z kartičky.

Po té rozvázal šňůrku a oddělal balicí papír z něhož vytáhl zvláštní plášť.

,,Co to je?" Zeptal se Ron. „Něco jako plášť." Odpověděl Harry.

,,No tak na co čekáš. Obleč si ho." Pobídla Rose a Harry si plášť oblékl.

Dvojčata se vyjeveně dívala, jak Harryho tělo zmizelo a šla vidět pouze hlava.

Her magic (FF Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat