,,Páni. To znělo velmi dramaticky. Nechceš to zopakovat?"
-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-
Čtyři kamarádi seděli ve společenské místnosti a Rose, Ron a Hermiona vyzvídali Harryho.
Tedy hlavně Ron a Hermiona, protože Rose byla s Harrym, když se setkal s kentaurem a také s Voldemortem. Byl to zážitek, který by Rose ráda zapomněla, ale věděla, že jí v hlavě zůstane dlouho.
Bohužel.
,,Chceš říct, že Ty Víš Kdo je právě teď tam venku v lese?" Zeptala se zaskočeně Hermiona. Jistě že byla zaskočená. Sice byla mudlorozená, ale stále věděla, kdo to je a co provedl. Také se bála o své nové kamarády. Mohlo se jim v tom lese něco stát. Ještě že se tam objevil ten kentaur a zachránil jim životy.
,,Je ale slabý, přežívá na úkor jednorožců. Chápete to? Spletli jsme se. Snape ten kámen nechce pro sebe, chce ho pro Voldemorta." Vysvětlil Harry, zatímco pochodoval před trojicí a Rose se na něj trochu pochybně podívala.
Jistě, bylo to pravděpodobnější, než kdyby ho chtěl Snape pro sebe, ale stále pochybovala, že za tím vůbec stojí Snape.
Jistě, byl to mrzutý učitel, který nenáviděl své studenty, pokud nepočítáme ty ze Zmijozelu, ale to hned neznamenalo, že to musel být on. Rose nechtěla někomu křivdit nebo někoho obviňovat bez důkazů.
,,S elixírem života získá Voldemort opět sílu. A pak... pak se vrátí." Dodal Harry a posadil se do křesla.
,,Ale nemyslíš si, že by tě chtěl... zabít? Nebo jo?" Zeptal se Ron váhavě.
,,Kdyby mohl, pokusil by se mě zabít už dnes v noci." Řekl Harry. Rose se na něj trochu smutně podívala, než mu konejšivě položila ruku na rameno a lehce stiskla.
Nelíbilo se jí, že byl někdo z jejích přátel v nebezpečí. Měla také o Harryho strach a nechtěla, aby se mu něco stalo.
,,Když pomyslím, že jsem si dělal hlavu ze zkoušky z lektvarů..."
,,Počkejte chvíli. Na něco jsme zapomněli." Ozvala se Hermiona. „Kdo je jediný kouzelník, kterého se Voldemort kdy bál?" Zeptala se ještě a dva chlapci se na sebe nechápavě podívali, zatímco nad nimi Rose protočila očima, než odpověděla.
,,Brumbál."
,,A pokud je tady, tak jsi v bezpečí, Harry." Uklidnila ještě Rose chlapce. „Pokud je tady Brumbál, nic se ti nestane." Dodala Hermiona za svou nejlepší kamarádku.
-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-
,,Všichni říkají, že ročníkové zkoušky v Bradavicích jsou strašné, ale já jsem si to docela užila." Řekla Hermiona, zatímco šli všichni čtyři po náměstí.
ČTEŠ
Her magic (FF Harry Potter)
FanficZnáme příběh Harryho, Rona a Hermiony. Ale známe příběh Rose? Co když nebyli pouze tři, ale čtyři? Společně prožívali dobrodružství a nebezpečí, které na ně číhalo v Bradavicích.