„Pf, za koho mě máš?"
~💛°❤️~🦁~❤️°💛~
Rose poskakovala radostí, když stála před krbem. Ráda cestovala letaxem. Rozhodně lepší, než přemisťování. Když byla menší, ze zvědavosti požádala Arthura, jestli by se s ní nepřemístil z jedné strany zahrady na druhou, protože sama kouzlit nemohla.
Jenže po té toho litovala, protože všechen její oběd a zbytky snídaně okamžitě vyzvracela na čerstvě zasazené kytky jejich matky.
Nebyla nadšená.
„Tak jdeme na to. Harry, půjdeš první." Řekla Molly, zatímco do ruky vzala hrnek s letaxovým práškem. „Harry s letaxem ještě necestoval, mami." Ozvala se mladší dvojčata a Harry se na ně podíval. „S letaxem?" Zeptal se zmateně.
„Tak pojďte jeden z vás první, aby to Harry viděl." Pobídla Molly a Rose se usmála a vykročila v před.
Jenže hned na to se zamračila, když Ron prolétl kolem ní, aby byl první.
Hulváte. Pomyslela si Rose.
„Běž. Jen do toho."
Ron se postavil do krbu a nabral si prášek do ruky, zatímco Molly raději odstoupila dál.
„Příčná ulice." Řekl Ron a upustil prášek.
Zrzka pohltily zelené plameny a on v nich zmizel.
„Vidíš, nic to není. Neměj strach." Řekla Molly. „Tak pojď." Pobídla ještě. Harry vypadal trochu v šoku a vyděšeně. Rose pobaveně zakroutila hlavou a popostrčila ho dopředu.
„Dovnitř. Pomalu."
Harry trochu váhavě vstoupil do krbu.
„Správně. Teď si naber letax." Dirigovala Molly dál a Harry si do hrsti nabral prášek. „To je ono, výborně. Nezapomeň, že to musíš říct pěkně zřetelně."
„Příčnalice."
Rose se vyjeveně podívala na nyní prázdný krb.
Ajaj. Pomyslela si a ani nechtěla vědět, kam se Harry vlastně dostane. Pokud někam. Bylo to vůbec nějaké místo? Bude aspoň poblíž Příčné ulice? Najdou ho, nebo se úplně ztratí? Jen doufala, že bude v pořádku.
„Cože to řekl?" Zeptala se Molly. „Příčnalice." Odpověděl Arthur.
„No nazdar."
„Můžu už konečně?" Zeptala se Rose a nadšeně vykročila vpřed, když k ní Molly natáhla ruku s práškem. Rose vkročila do krbu a nabrala si prášek.
„Příčná ulice." Řekla a nechala se pohltit zelenými plameny.
Když vylézala z krbu, začala kašlat kvůli množství prachu kolem ní. Jakmile bylo vše v pořádku, hábitem si začala utírat obličej od sazí a začala se oprašovat.
ČTEŠ
Her magic (FF Harry Potter)
FanfictionZnáme příběh Harryho, Rona a Hermiony. Ale známe příběh Rose? Co když nebyli pouze tři, ale čtyři? Společně prožívali dobrodružství a nebezpečí, které na ně číhalo v Bradavicích.