„To dáš."
-🦁-🦁-♥️-🦁-🦁-
Rose byla skutečně nedočkavá.
Tak moc si přála být už v hradu, vidět Velkou síň, dostat se do Nebelvíru, do koleje, kam chodila celá jejich rodina a ona nechtěla být výjimkou.
Byla noc, když vlak zastavil na menším nástupišti a všichni okamžitě začali vystupovat.
Což byl také zmatek.
„Tak prosím. Prváci tudy prosím." Pobídl poloobr s velkou lucernou. „No tak dělejte, prváci." Pokračoval.
Rose se držela Rona a Harryho, protože se rozhodne nechtěla ztratit v davu. Což pro ni byl velmi jednoduchý úkol, protože na svůj věk byla opravdu malička.
„Nestyďte se. Pospěšte si."
Rose následovala Harryho a Rona přímo k poloobrovi.
„Ahoj, Harry." Pozdravil poloobr. „Ahoj, Hagride." Oplatil Harry s úsměvem. „Páni." Řekl Ron a společně se svou sestrou si Hagrida prohlíželi.
Tak, tudy půjdeme ke člunům. Za mnou." Pobídl je a vedl na kraj břehu, kde na ně čekaly lodičky.
Rose se nebála lodiček, nebo že se převrhnou, ale bála se spíše Černého jezera.
Její bratři ji strašili tím, že tam žije velká oliheň a právě té se bála. Ne, že by se bála všeho, jenže byla stále malá, tak co čekat.
Rose žasla nad obrovským hradem, který byl přímo před nimi. Bylo to neuvěřitelné.
Byl to obrovský a majestátní hrad se spoustou malých i velkých oken, věží a věžiček.Rose čím dál tím víc zajímalo, jako to vypadalo zevnitř. Bylo jí jasné, že to muselo být úžasné.
Mira vylezla Rose z kapsy hábitu a posadila se jí na rameno, aby se mohla také podívat na ten skvost.
I když to byla pouze fretka, zajímalo ji, jak bude vypadat její nový domov.
Jenže se zase schovala, když vstoupily do hradu.
Všichni jedenáctiletí byli dovedeni před Velkou síň, kde na ně čekala starší žena v tmavě zeleném hábitu a na hlavě měla špičatý klobouk.
„Vítejte v Bradavicích. Tak, za chvilku projdete těmito dveřmi a připojíte se ke svým spolužákům. Než se však budete moci usadit, budete roztřídění do různých kolejí.
Jmenují se Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmiozel.
Po dobu, kterou tu strávíte, bude kolej něco jako vaše rodina. Za každý úspěch získáte body a za každé porušení řádu o body přijdete. Na konci roku, kolej s největším počtem bodů získá školní pohár." Řekla žena, jenže byla přerušena chlapcem.
ČTEŠ
Her magic (FF Harry Potter)
FanfictionZnáme příběh Harryho, Rona a Hermiony. Ale známe příběh Rose? Co když nebyli pouze tři, ale čtyři? Společně prožívali dobrodružství a nebezpečí, které na ně číhalo v Bradavicích.