yirmi

58 10 0
                                    

Jimin: Yoongi sadece yorulmuştum,önemli bir şey yoktu. Rahatla artık lütfen.

Yoongi: Jimin bak biz hastaneye gittik ve sende doktoru duydun?Neden böyle yapıyorsun?

Jimin: Önemli değildi,bu sefer bayılmadım zaten belkide iyileşiyordur. Ya da alışıyorumdur?

Yoongi: Alış iyileş,ama hastaneye gidip emin olsaydık?

Jimin:Hadi gidip uyuyalım,dinleneyim biraz. Ama söz veriyorum bir daha en ufak baş dönmem de bile gideceğiz bak söz.

Yoongi: Sen söz vermesen bile bir daha ki sefere kesinlikle gideceğiz.

Jimin: Tamam.

Yoongi: İyi geceler

Jimin:Beni düşünme gerçekten iyiyim,iyi geceler.

Yoongi: iyi olmasan da olsan da seni düşünüyorum

Jimin: Teşekkür ederim Yoongi.

-----

Yoongi: mis gibi bir kahvaltı sofrası hazırlanmış benim için?

Jimin: sakıncası yoksa ben de yiyeceğim ama?

gülerler*

Yoongi: bunları benim sana yapmam gerek aslında

Jimin: ben yapıyorum ve yiyoruz işte

Yoongi: yarın sen yapma

Jimin: sen asla erkenden kalkamazsın hadi diyelim kalktın asla böyle şeyler yapamazsın

Yoongi: ön yargılı olma bence.

Jimin: ne yapsak bugün?

Yoongi: ne yapmak istersin?

Jimin: bende onu söylüyorum işte

Yoongi: sinemaya gidelim?

Jimin: olur

Yoongi: tamam o zaman ama önce benim Tae'nin yanına gitmem gerekecek gibi duruyor

Jimin: bir şey mi oldu?

Yoongi: önemli bir şey yok,ben yarım saate gelirim

Jimin: tamam ben buradayım

Yoongi: hızlı geleceğim.

Jimin: tamam.

------

Bilinmeyen numara: selam.

mesaj geldiğinde ellerim köpüklüydü, ellerimi durularken Yoongi yazdı herhalde diyerek masanın üzerinde duran telefonu aldım.Mesajlar kısmında bir bildirim gözüküyordu. Mesajlar bölümüne girince Yoongi'den değilde kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldiğini gördüm. Tae,Jin,Namjoon,hoseok,Yoongi,Jungkook...hepsinin numarası kayıtlıydı. Numarayı tanımaya çalıştım ama daha önce hiç görmediğim bir numaraydı. Ben kim bu? diye düşünürken bir bildirim daha geldi.

Bilinmeyen numara: bu kadar düşünmene ne gerek var?

mesajlar kısmına tıkladığımda kim bana selam yazıyor ve kim benim elimde telefonla düşündüğümü biliyor diye sorguladım. 

Amor|YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin