altı

146 15 9
                                    

Seokjin
Selammm herkese ve Namjoon aşkım sana🤗

Jungkook
Günaydın

Seokjin
Hala uyuduğundan şüphe ediyorum ben

Jungkook
Doğru uyuyorum şuan ve hatta gözlerim tekrar kapanıyor hava da baya sıcak aq terledim bu ne

Seokjin
Ben bundan sonraki hayatıma ter olarak devam edicem

Taehyung
JK aşkımmm çevrimiçi/
Lan yine mi Seokjin! /
Bıktım şu salaktan/
Jungkook ayrıntı vermene gerek yok terledim falan.

Jungkook
Genel konuştum Tae öylesine yani ortaya attım

Taehyung çevrimdışı

Jungkook
Abi sürekli trip yiyorum evine gidiyorum hareketlenme olsun diye  bir köşeye oturuyo daha kalkmıyo hyr aq ben trip atsam da daha büyük trip yiyorum baya çıkmaz sokak

Yoongi
Ben birine daha söyledim.

Seokjin
Neyi lan

Jungkook
Harbi yine gizemli gizemli konuşuyor bu

Taehyung çevrimiçi

Taehyung
Senin için geldim Yoongi söyle neyi neye anlattın?

Yoongi
Mafya işini ev arkadaşıma anlattım.

Seokjin
Lan sen kafayı mı yedin! Polise söylese nolcak? Nasıl güvendin aq

Taehyung
Sıkıntı bu mu Jin? LAN SNEİN EV ARKDŞIN YOK Kİ!

Yoongi
Artık var, ama şuan anlatamam. Yani baya uzun hikaye... Ama şans eseri tanıştık diyebilirim.

Jungkook
Şans eseri tanıştın ve eve mi attın?

Taehyung
Bu mu sorun senin için Jungkook?

Jungkook
Sadece saçma geldi aşkım susuyorum. ben uyuyacaktım zaten sonra okurum mesajları
Seni seviyorum taeemmm/
Bebeğim/

Taehyung-Yoongi

Taehyung
İyi misin?

Yoongi
Bilmiyorum

Taehyung
İyi ama neden söyledin? Kim bu? Yoongi kendini sürekli tehlikeye attığının farkında mısın? Sana bu işleri bırakman için hepimiz yalvarıyoruz, başına bi iş gelicek hissediyoruz da zaten.

Yoongi
Size söyledim. Jennie'nin intikamını almadan bu işleri bırakmam.

Taehyung
Jennie'yi öldüren adamın ismini bile bilmiyoruz, para karşılığında öldürtmüş işte, adını bilmediğin bir  adamdan nasıl intikam alabilirsin?

Yoongi
Bilmiyorum, ama bunu yapmak için her şeyi göze aldım farkında mısın?

Taehyung
Farkındayım. Ve bu seni çok tehlikeye atıyor.

Yoongi
Tae, inan bana tehlike umrumda bile değil.

Taehyung
Offf Yoongi, bu kafayla nasıl ilerleyebilirsin anlamıyorum. Jennie bunu istemezdi.

Yoongi
YETER
HEPİNİZ AYNI ŞEYİ SÖYLEYİP DURMAYIN
JENNİE OLSAYDI EĞER
BEN ZATEN BÖYLE BİR ŞEY YAPMIYOR OLURDUM!

Taehyung
Sakin ol, tamam özür dilerim. Sonra konuşalım yüz yüze. Bay bay Yoongi. Umarım pişman olacağın bir şey yapmazsın.

Taehyung çevrimdışı

Yoongi çevrimdışı

--

Uyandığımda bu sefer biraz daha farklı bir kahvaltı hazırlamıştım, ama Yoongi bu muhteşem kokulara rağmen mutfağa gelmiyordu. Yoongi'ye seslendim ama Yoongi'den bir karşılık gelmedi. Tedirgin hissettiğimde kapının önünde durup, boğazımı temizledim ve kapıyı tıkladım. Yoongi içeriden "Gelebilirsin Jimin." dediğinde İçeriye girdim, mutsuz gözüküyordu bu bütün yüzüne yansımıştı. "Kahvaltıya neden gelmiyorsun?" Yoongi yüzüme baktı, "Bugün keyfim yok pek." birbirimize dün herşeyi anlatmıştık zaten. Bu yüzden sormaya çekinmedim. "Ne oldu,anlat hadi dinliyorum." Yoongi iç çekti, canını sıkan bir konu olduğu belliydi.

"Bak Jimin, Jennie'nin katilini bilmiyorum, para karşılığında adam tutup öldürtmüş. O adamları buldum ama Jennie'nin ölümünü kimin istediğini, adamları kimin tuttuğunu bulamadım. Ve artık bu benim için çok kırıcı. Çok sıkıldım bu durumdan, artık o adamla yüzleşmek istiyorum."
Gözlerinin içine bakıyordum, o da benim gözlerime bakıyordu.
"Biliyorum, yani aslında bilemem ama tahmin edebiliyorum. Çok üzgünsün, intikamdan da vazgeçmiyorsun."
Yataktan kalkarken elim sehpadaki bir çerçeveye çarptı ve yere düştü,  panik içinde çerçeveyi yerden kaldırdım. Kırılmadığı için tanrıya teşekkür ederken, Yoongi'nin sesi kulağımda yankılandı.
"Jennie... Ondan geriye bir kaç resimden başkası kalmadı. "
Elimde tuttuğum resimin Jennie'ye ait olduğunu öğrendiğimde duygularım ağır bastı, gözümden akan yaşı Yoongi'den saklamak istedim. Yoongi'nin gözlerinden akan yaşı gördüğümde daha fazla tutamadım kendimi elimdeki resimle beraber tekrar yatağa oturdum ve Yoongi'ye hayatımda kimseye sarılmadığım kadar sıkı sarıldım. Omzum Yoongi'nin gözyaşları ile ıslandığında daha fazla kötü hissettim ve Yoongi'nin gözlerine bakmaya devam ettim. "Çok güzel, çok tatlı. Aynı senin gibi.
Dudağımdan kelimeler dökülüp cümle tamamlandığında Yoongi
"Kim yaptıysa onu bulup dinlene dinlene dövücem, bir kerede kafasına sıkmam acı çeke çeke ölecek!" diye haykırdı. İrkilmiştim ama haklıydı. Üzgündü ve intikam ateşi içinde büyümeye devam ediyordu.

 Üzgündü ve intikam ateşi içinde büyümeye devam ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kahvaltıda ikimizde konuşmadık. İçimdeki burukluk hala devam ediyordu. O resmi asla unutmayacaktım. Gün içinde Yoongi duştayken resmi tekrarelime aldım,telefonumla resmini çektim. Telefon duvar kağıdımı Jennie'nin bu resmi yapmıştım. Ondan ne alıp vermediklerini anlamıyordum. Onunla dertleri neydi? Masum ve güzel bakışları vardı. Yoongi henüz duştan çıkmadan resmi aldığım yere bıraktım ve salona geçip birşeyler izlemeye çalıştım.

Selammmmm❤️umarım sevdiğiniz bir bölüm olur. Benim baya içime sindi🤗💚ayrıca:
Jennie'ye bunu yapanı bulacağız!

Amor|YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin