Günaydınnn!
Günaydın. Dedim gülümseyerek.Hastanedeydik,bu gün işlemler bitince eve gidecektik.Ama biliyor musunuz?İçimden bir ses çek git kendi berbat hayatın yüzünde başka bir hayatı da mahfetme diyor.Bunu yapmalı mıyım?
Nasılsın?
İyi,sen?
İyi.
Yoongi yalan söyleme şu minik koltukta uyudun!Sana yanıma gel demiştim.
Jimin,inan bana sende burada olduğundandır belki çok huzurlu bir uyku geçirdim.Beni düşünmene gerek yok bak ciddiyim.
Zaten bugün eve gideceğiz,dinlenirsin sende.
Neyse,mühim olan ben değil sensin.Kantinden bir şeyler alayım da kahvaltı niyetine atıştıralım.
Tamam.
Geliyorum hemen sen dinlenmene bak.
Tamam,burada bekliyorum ben.
Yoongi yoktu,iki dakika bile sürmeyecekti belki de ...Kantine gidip gelecekti,ama düşünmeye fırsatım olmuştu.O yokken ben bir hiçtim,o beni şans eseri bir bataklıktan kurtardı.Ama tamamen kurtarmadı belki de,her an hemde her an babam nereden çıkacak diye düşünüyorum!Bu duygu....Tarif edilemez bir acı.Hayatımda şuan babam yok ama onun yüzünden benimle gelen hastalıklar,travmalar..Kaç kere daha bu hastane duvarlarını görerek uyanacağım?Kaç serum,kaç iğne?İlklerde mesaj atıyordu,arıyordu.Dün telefonumun şarjı bitince yine aramış!Mesaj da atmış.Benden özür dilemiş!Yaptıkları için üzgün olduğunu söylemiş,geri gelmemi istemiş.Ben olmadan yaşayamazmış,biz birbirimizi tamamlıyormuşuz...Bunları ondan çok duydum ben,gitme demelerini yani...Pişman değilim,iyi ki kurtuldum baba bile denmeyecek o adam ve azabından.İyi ki Yoongi hayatıma girdi..Ama ben Yoongi'nin de hayatını berbat ediyorum.Bu sabah mesela;uyanırdı,telefonda gezinirdi,artık mafyada yok arkadaşlarıyla kahvaltı ederdi,kitap okurdu,alışverişe çıkardı...Ama hastanede!Benim yüzümden...Korktum,o gece dışarı çıkmaktan çok korktum.Onun evinde kaldığım ilk gece,çekip gitmeliydim! Ama o bana alıştı,bende ona...Artık her şeyden daha zor bir şey var,Yoongi'yi bırakıp gitmek....
Ben geldimmm!
Hoş geldin. dedim gülümseyerek
Nasılsın?
Acıktım!
Tamam şimdi gelir yemekler.
E sen almaya gitmedin mi?
Kantinden söyledim birazdan getirirler.
Tamammm
Merhaba,çıkış işlemleri için son testleri yapacağım.Öğlen 2 gibi çıkış yapabilirsiniz.
Bu kadar test neden peki?
Yoongi sakin ol işlerini yapıyorlar.
Bakın size saygımız sonsuz,sizde haklısınız. Ama daha çok test iyileşmeye bir adım daha yaklaşmaktır.
Yoongi sabredelim lütfen
Serum takacağım bir tane...
Bize biraz müsaade eder misiniz?
Ben serumu takıp çıkayım.
Yine sızladı kolum,ama artık hissedemeyecek kadar yorgundum,bunalmıştım aslında bir o kadar kızgındım da kendime.Bunu Yoongi'ye ifade etmeye çalıştım,onun hayatını berbat bir hale dönüştürdüğümü ve bu hastane odasında kaç gece daha uyuyacağının haddinin olmadığını söyledim ama tabii ki geçiştirdi.Ama kendime kızgındım hala...Onun hala hayatta kalma şansı vardı,ama benim yoktu işte,kimse ailesini seçemiyordu...Ben iki gündür bu düşüncelerle boğuşurken Yoongi yanıma oturdu ve ellerimi çeneme koyarak yüzüme bakmaya başladı.
İyi misin?
Hayır.
Biliyorumm...
Yoongi,ne yapacağız?
Jimin hayattayız,birlikte..daha ötesi yok,sen benim hayatımda bir misafir değilsin.Bizim hayatımız bu;acısıyla tatlısıyla.Lütfen artık kendini suçlama,artık biraz akışına bırak.
Seni üzmek istemiyorum.
Beni üzmen mümkün değil.
Yoongi ben hastayım...Sen üzgünsün hasta olduğum için,bundan bahsediyorum..
Ben sen mutluyken mutluyum.
Tamam bak söz veriyorum,iyileşeceğim...Sonra seni üzmemek için seninle yaşamaya sonsuza kadar devam edeceğim tamam mı?
Oh be sonunda!Böyle işte....
Tık tık tık
Gel.
Kantinden sipariş ettiğiniz yemekleri getirdim.
Ah,hayır Yooongi ya!
Ne oldu?
Çorba ne yaaaa? dedim dudaklarımı bükerek.
Gülümseyerek karşılık verdi;Yok öyle sağlıksız beslenmek!Daha az önce söz verdin iyileşeceğine!
Ooooo sen beni rahat bırakmazsın artık. dedim gülerek
Maalesef artık öyle yürümüyor işler...SAĞLIK,HASTANE,KONTROL,DÜZEN,HİJYEN!
Tamamdır iltifat doktor bey!
Gülümseyerek birbirimize baktık ve çorbalarımızı yudumladık.
Sonra o beni böyle delicesine isterken benim onun hayatından çıkmaya çalışma fikrini kafamdan attım,biraz hasta ama yeni bir hayatım vardı artık...
Arkadaşlar bu bölümü yazarken ki amacım farklıydı ama yazarken Jimin'e kıyamayıp fazla fazla yer değiştirdim KĞWIĞWJĞFIRORWÜ umarım seversiniz :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amor|Yoonmin
FanfictionVe diyeceğim ki; Aşk güzel şey... vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece... yoonmin,namjin,taekook, J-HOPE!!!