beş

178 20 8
                                    

"Seninle tanışmamız gerçekten çok ani oldu. Ve ben, daha kendim kabullenemediğim bir takım şeyi sana söylemeye cesaret edemedim."

"Bu, bu ne demek oluyor? Jimin daha açıklayıcı konuş cidden hiç bir şey anlamıyorum lan."

"Yoongi, beni tanımıyorsun."

"Olabilir, yani konuşuruz. Ama önce sen şunu söyle: ne zaman gideceksin?"

"Gideceğim günü iple çekiyorsun değil mi?"

"Saçmalama, gitmeni gerçekten çok istesem şuan burda olmazdın."

"E o zaman?"

"O zamanı yok, birbirini tanımayan iki kişi olarak kalmayalım o zaman. Tanışalım, tamam ben varım. İzin de veriyorum."

"Neye izin veriyorsun?"

"Dilediğin kadar benimle kalmana."

"Yoongi artık ev arkadaşıyız ve tekrar teşekkür ederim. Beni bir çıkmazdan kurtardın."

"Tam da bu yüzden bu konuya başladık Jimin. Senin çıkmaz sokağın ne?"

"Bak, annem doğumda öldü onu tanımıyorum bile. Babam, annemin ölümünden sonra çok dağılmış, toparlayamamış bi daha. Bir kaç kere intihar etmeyi denediği de olmuş. Sonra...
Eee şey sonra, babam delileşmiş. Böyle söylemek istemezdim ama ne denir bilemiyorum. Tımarhanede zar zor bir hafta geçirmiş en fazla. Tedaviyi reddetmiş, ardından ısrarlara rağmen imza atmayarak bir daha tımarhaneye uğramamış. İlaçlarını kullanmayı bırakmış, bizim evde benimle birlikte yıllarca yaşadı. İnsanlara yalvardım. Ama babam işine gelince deliydi sanki, doktorlar onu alıp zorla da olsa götürebilirdi ama onların yanında deli değildi gibi...
Kumar ve içkiyle birlikte beni azarlamasından daha da fazlası oldu.

"Ne oldu?"

"Bana vurmaya başladı, bir kaç tokatla sınırlı kalmadı. Dövdü işte. Küçüktüm kaçamıyordum. Uzun uzun giyinip hep yaralarımı sakladım. Üniversite sonda kaçmayı denedim bir iki kere, ama başaramadım. Buldu beni, dedim ya işine gelince deli işte. Bu yüzden ona hiç acımadım, onun bana hiç acımadığı gibi. Okul bitince tekrar denedim ve oldu. O gece bana iyiki arabayla çarptın ve şuan iyiki burdayım. Geçirdiğimiz zaman, en mutlu zamanım oldu.
Ha birde, gözümün yanındaki morluk...
Onu sen yapmadın. "

" se-sen yani aslında ben-n diyeceğimi bilemiyorum Jimin. Sen çok güçlüymüşsün. Sen çok şey atlamışsın. Ben ne desem boş."

"bana acıman için anlatmadım. Ev arkadaşımın beni tanıması daha doğru olurdu."

"haklısın."

"Peki sen? Bugün seni konuşurken duydum Yoongi. Polisler falan, senin hikayen ne? Anlatsana hadi."

"anlatamam"

"neden? Ben sana varımı yoğumu anlattım, sen neden anlatamazsın?"

"Beni artık sevmezsin."

"Yoongi, anlat ve rahatla. Gerçeklerden kaçamayız."

"Ben aslında kö-kötü biriyim Jimin."

"Anlat,seni dinleyeceğim Yoongi."

"Bak, ben bir mafyanın başlarıyım. Kuzenim Yeji mafyadaki grubu benimle tanıştırdı. Çok kısa sürede kaynaştık ve ben bir anda kendimi mafyadan biri olarak buldum. Hatta ele başları...
Hoseok
Chanyeol
Suho
Bende aralarındaydım artık."

"Ne yapıyorsunuz peki?"

"bizim kendi aramızda olan problemleri ortadan kaldırıyoruz, ben ele başları olarak fazla bir şey yapmam. İstediğim adamlar gelir ve onları döverim..."

"Ne?Yoongi sen insanlara zarar veriyorsun!"

"Beni dinleyecektin Jimin.
Gelen adamlar genelde baş düşmanlarım aile sıkıntılarımız nedeniyle düşmanım çoktur. Amcam en büyük düşmanım mesela. Bu olaylar yüzünden dövüyorum. Yoksa.."

"Yoksa? Ne yoksa? Ben dövülmekten kaçmaya çalıştım yıllarca, bir gün kaçtım o da başka insanları döven birinin yanına kaçmışım."

"üzgünüm ben buyum sende sensin. Ne dersen de gerçek değişmeyecek. Gerçekler bu ve yüzleşmek zor olsa bile bu!"

"başka başka bi sebep yok mu?"

"var hatta en büyük sebebim. Jennie kız kardeşim. Öldürüldü. Ve ben bunun intikamı için hırslandım. Her gün,mafyadakilerle tanışınca hatta ele başarı olunca asıl hedefimizin intikam olduğunu kazıdım beyinlerine. Jennie'nin ölümünde payı olan herkes tek tek hesap verecek. Kendime yemin ettim. Bu yüzden ne dersen de bu işi bırakmayacağım."

"yinede, eminim Jennie böyle yapmanı istemezdi."

"Jennie burada olsaydı inan böyle yapamazdım."

"Sende güçlüsün Yoongi. Bırakmanı istiyorum ama kararını etkilemeyeceğini söylediğin için direnmiyorum bile."

"gidecek misin?"

"hayır,burdayım seninleyim. Ve sorunlarımızın üstesinden birlikte geleceğiz tamam mı?"

"Jimin..."

"Yoongi, söz ver. Tüm zorluklar geride kalacak."

"Söz."

"Söz."

Yoongi de sende güçlü birer karaktersiniz. Ve evet ikinizinde sıkıntılı bir hayatı var. Bunun üstesinden birlikte gelebilirsiniz Jimin. Buna inan. Lütfen. Kendin ve Yoongi için.

-Jimin İç Ses

Selammmm
❤️nasıl beğendiniz mi? Bol dertleşmeli bir bölümdü.🤗🌼Hepiniz Yoongi'ye kızdınız çünkü biraz kabaydı ama zor zamanlar geçirmiş bir karakter.
Ayrıca Jimin ve Yoongi birlik olup tüm dertlerin üstesinden gelmeye hazırlar ve sen değerli okuyucu oy atmaya hazırsan başlayalım artık😋








Amor|YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin