Selamm.
Selam Jimin.
Diyerek birleştik mafya binasının önünde, eski bir binaydı burası. Kimse merak edip girmezdi zaten ıssız bir yerdeydi. Yoongi ses bile çıkarmadan önce ikimize baktı, sonra hızlı hareketlerle binaya girdi.
Tae ile göz göze geldiğimizde söyleme ihtiyacı duyarak;
Bu işlere dahil olduğumuz için biraz sinirli.Biraz mı? Bizi bile öldürme ihtimali var!
Gülüşerek bizde binaya girdik.
Yaptığımız şey Yoongi'ye karşı bir iyilikti, ama Yoongi bu işlere dahil olacağımızdan habersizdi. Jennie'ye bunu yapanı bizde bulmak istiyorduk o kadar. O gün çok yorgun hissettim, binaya girdikten yaklaşık bir iki saat sonra başım dönmeye başladı. Yakında bir yerde bir koltuğa çökerek öylece kala kaldım. O sırada Tae yanıma geldi, telefonla konuşuyordu.Bebeğim, tavşanım şuan gelemem işlerim var,
Jungkook şuan trip mi yiyorum ben?
Bebeğim akşam geleceğim bak söz.
Jungkook?Ay yüzüme kapattı ya! dedi üzgün bir yüz ifadesi takınarak. Ardından beni fark etti.
Jimin? Sen niye orda oturuyorsun? Gelsene içeri yanımıza?Yok, ben burda iyiyim, gelirim birazdan.
Dedim halsiz ses tonumla.Neyin var senin? İyi misin?
Gözlerim kapanmak üzereydi, nedenini bilmediğim şekilde çok kötü hissediyordum.
Jimin! Sana diyorum, renginde bembeyaz olmuş zaten. Ben sana bir su getireyim bekle.
Jimin tam bana su getirmek üzere arkasını dönmüştü ki gözlerim kapandı. Boynum omzuma düştü, herşeyi duyuyordum ama o kadar yorgundum ki gözlerimi açıp konuşamıyordum.Jimin!Jimin iyimisin? Jimin ne oldu? Sa-sana diyorum!
Tae'ye birşeyler söyleyemedim, duydum ama git gide daha fazla kendimi bırakıyordum. Git gide artık sesler de azalıyordu.
Yoongi!
Diye bir çığlık duydum Tae'den, o an kalkıp "Yoongi'ye birşey söyleme beni merak etmesin." demek istedim. Ama olmadı. Ben dayanmaya çalışıyordum, Tae'de Yoongi'ye sesleniyordu.
Yaklaşık üç kere seslendikten sonra Yoongi koşarak geldi.Noldu?
Jimin!
Tae konuşsana noldu Jimin'e?Bi-bilmiyorum. Halsiz görünüyordu, ben ona su getirecektim-m. Sonra bayıldı!Yoongi bişey yapsana!
Yoongi hadi bakma öyle deli deli!
Yoongi sana diyorum.
Kendine gel! Hastaneye gidiyoruz hadi!
Hadi!Be-ben napıcam?
Al kucağına!
Yürüsene be, hastaneye gidelim. Yoktur bişeyi telaşlanma.Yoongi Jimin'i kucağına alır ve kapıdaki arabanın arka koltuğuna bırakır.
Yoongi, korkulacak birşeyi yoktur toparlan biraz.
Ya bişey olursa?
Olmaz.
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
Kötü düşünmeyelim ya.-Hastane-
Jimin'e serum takılmış, Yoongi yanıbaşında Jimin'in gözlerini açmasını bekliyordu.
Endişelenecek bir şey yok. Biraz dinlendikten sonra iyice toparlanır. Ama düzenli bir şekilde beslenmesi gerek, aynı zamanda tercih edilen besinler sağlıklı olmalı.
O esnada Jimin gözlerini araladı.
"Yoongi?"Burdayım Jimin, bak burdayım. Tae de kantine indi gelir şimdi. İyisin sen dimi?
Ben... İyiyim, yorgunum sadece. Beni merak etme sen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amor|Yoonmin
FanfictionVe diyeceğim ki; Aşk güzel şey... vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece... yoonmin,namjin,taekook, J-HOPE!!!