Yoongi dur bekle biraz!
Randevuyu kaçıracağız bence sen hızlansan daha iyi olur. Zaten amacım randevuyu kaçırmaktı ama bunu Yoongi'ye tabiki söylememiştim.
Tamam,bak kaçırmadık randevuyu!
Çok şakınım şuan,nasıl kaçırmadık biz ya?
Tabikii benim hızlı adımlarım sayesinde! Dedim gülümseyerek.
Nasıl hissediyorsun?Bayılacak gibi misin?
Yoongi!Sana söylemiştim bir anda başım dönüyor diye! Şuan dönmüyor merak etme sen.
Tabikii merak edeceğim,sanki Tae söylemese bana böyle bir şey olduğundan bahsedecektin!
Telaşlanma diye söylememiştim.
Eğer söyleseydin neden bayıldığını bilirdim ve biraz olsun daha az telaşlanırdım ama olsun dert değil çünkü artık sana çok iyi bakacağım!
Hmmm,bakalım bakabilecek misin?
O ne demek?
Huysuz ve hasta Jimin ile tanışmaya hazır mısın demek!
Bu tatlılığın nasıl bir huysuz hali olabilir diye düşünüyorum şuan!
Neyse çok oyalandık saat üç oldu bile,buraya kadar gelmişken kaçırmayalım bari .
Utandın mı sen?
Kaç numaralı oda?
Aaaa utanmışsın cidden!Ama çok tatlısın...
Kaç numaralı oda?
Şey..17 numaralı oda sayın Jimin Bey!
Teşekkürler iltifat adam!
Bu lakabı beğendim bak ben!
Gülümseyerek karşılık verdim ona,ardından odaya girdik.Ben hasta yatağına otururken Yoongi'de yatağın hemen yanı başında olan minik koltuğa oturdu.
Nasıl hissediyorsun?
Ölecekmişim gibi,berbat!
Ne?
Şaka yaptım!Sürekli sormana gerek yok,kötü hissedersem ben sana söylerim.
Bunun şakası mı olur ya!Çok korktum
Kork bir zahmet burada benim hayatım söz konusu!
Jimiiin!
Tamam tamam sustum,ayrıca kimse hafif bir baygınlıkla ölmez!
Ben senin akıl almaz ve dehşet şakalarından ölürsem ne olacak?
Hoş geldiniz,Doktorumuz şuan bir ameliyatta ,ameliyat sonrası bizzat o testleri yapacak ama ben zaman kaybetmeden kontrollere başlayayım.
Hoş bulduk,tamamdır öyle yapalım o zaman. Diyerek karşılık verdi Yoongi gözlerime bakarak.
Şikayetiniz nedir?
Biz daha önce de gelmiştik ama tekrar gelme gereği duyduk.Ben daha öncelerde de baygınlık geçiriyordum,o anlık karışıklıkla söyleyememiştim.
Anladım,önce bir kan alalım.
Gömleğimin kolunu yukarıya doğru kıvırıp hemşireyi bekledim. Yoongi'yi daha fazla üzmemek için iğne korkumdan bahsetmemiştim bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amor|Yoonmin
FanfictionVe diyeceğim ki; Aşk güzel şey... vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece... yoonmin,namjin,taekook, J-HOPE!!!