Kuzenini yanağından öptü diye bir haftadır perişan ettin çocuğu!
Of ne biliyim kuzeni falan diye? Neyse kapatalım konuyu lütfen.
Eeeee Jimin, anlatsana kendini...
Yoongi'nin arkadaşları gelmişti, hepsi çok tatlıydı,onlarla ilk buluşmamız yanlış bir anlaşılma yüzünden biraz tuhaf geçti ama neticesinde düzelmişti.
Eee, sıradan biriyim işte. Ne desem bilemedim.
dedim çekinerek, umarım şuan domates gibi kızarmış gözükmüyorumdur diye tanrıya yalvarırken.Mesela neden Yoongi? tam hatırlayamasamda galiba bunu söyleyen Seokjindi.
O anlık şaşkınlıkla Seokjin bana dik dik bakarken ne diyeceğimi bilemedim, o sırada Yoongi sinirli olduğu belli bir şekilde;
"Ne diyorsun lan!?"
Bende gergin havayı yok etmek istercesine,
"Yani benim kimseyi seçtiğim yok tabii! Tanıştığımız gece..." derken Seokjin lafımı böldü ve araya girdi.
"Bi dakika! Ne gece mi! OOOOOO"
Yoongi sertçe bir bakış attığında bende lafıma kaldığım yerden devam ettim.
"ha evet gece, sorma ne gece ya! Yolda yürürken Yoongi bana çarptı! Benim burnum bile kanamadı ama bayılmışım işte...""Ne!?"
"OHA YANİ!"
"Bi dakika bi dakika ben mi salağım yoksa bu gerçek mi?"
"Sen salaksın"
Ortamda tatlı gülüşmeler vardı, Yoongi ile göz göze gelip gülümsedik.
"Peki hala burda olmanın sebebi Yoongi mi?"
"Ama bu çok romantikkk!"
"Bırakıp gidemedin mi yoksaa"
"sahi, sana arabayla çarpan bir şerefsizi bırakıp gitmemişsin."Yoongi gözlerimi açarak,
"Şerefsiz mi!"
"Yok melek aq, arabayla çarpmak tan bahsediyoruz!"O an düşündüm, evet hepsi haklıydı. Neden bırakıp gitmediğimi sormaları, merak etmeleri...
Ben Yoongi'ye bile zor anlattığım bu acınası, lanet hikayemi her sorana nasıl anlatırdım?
O an çekip gitmeyi düşündüm, sonra aklıma babam geldi. Bana hiç babalık yapmamış babam...
O bulurdu beni, yine aynı işkence başlardı. Korkmuştum, tekrar aynı şeyi yaşamaktan, ismemiştim gitmek. İlk kez, ama ilk kez kendimi bir yere ait hissettmiştim.
Ama bundan da öte,
Yoongi bana iyi geliyordu,
bakışları,
gülümsemesi,
onunla kahvaltı yapmak,
alışverişe gitmek,
Yoongi ile birlikte birşeyler yapmak,
Bana herşeyden, hayatımdaki herşeyden iyi geliyordu.
Onu o gece hayatıma aldığımı gamrmrn hissettim.
Artık istesemde gidemezdim ben...Aşırı kısa olduuuu, çok üzgünüm cidden🤧Ama sınavlarıma çok az kaldı👉🏼👈🏼Sınav haftası sonra ybler çok hızlı gelecek :") Biraz daha sabredin 🥶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amor|Yoonmin
FanfictionVe diyeceğim ki; Aşk güzel şey... vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece... yoonmin,namjin,taekook, J-HOPE!!!