siz de hoşça kalın, sare'lerim.

191 11 30
                                    


Son kez teşekkürler.

Hüzün kaplı yeryüzünün sonu görünmeyen kıyısında her daim mutluluğu arar, tam da göğsünün içine sığınmak isteriz elbet. Bu vakit bizi hüzüne kavuşturan her şeye veda etmek isteriz. Biliyorum, kalbinizin hüznü görmek istemediğini, artık mutlulukla haykırmak istediğinizi biliyorum.

Ama bir şey daha biliyorum. Bu kitabın, bu hikayenin hüzünle, angst ile biteceğini bilmenize rağmen tek bir an bile tereddüt etmeksizin okuduğunuzu biliyorum. Bu yüzden sizlere ne kadar çok minnet duyduğumu yansıtmak istiyorum. Lâkin ne kadar çok yazsamda ne kadar çok söylesemde içimdeki duyguyu, sevinci, mutluluğu size anlatamam. Çok teşekkür ederim, her şey için ciddi anlamda çok teşekkür ederim.

Çok değil kısa zaman sonra birtakım insanlar 'Bu kadar mutsuz yazmak zorunda mıydın?' 'Zaten hayat acı, bari kitapları mutsuz son yazmayın' diyecekler. Biliyorsunuz ki mutluluk gibi hüzünde bir duygudur. Kalbin hüzne de ihtiyacı vardır. Hüzün olmasa mutluluğun kıymetini bilmek ne mümkün. Nasıl mutluluk için savaşabilirdik, nasıl başkalarının hayatına onların gözünden bakarak hissetmeye, anlamaya çalışabilirdik. Yaşadığımız bu hayata, elbette zorluklara rağmen şükredebilirdik. Ben sadece klasik sonlardan çok kalbe dokunan bir son yaratmak istedim ama siz yine de kendinizi başkaların hüznüne ortak olmaktan geri bırakmayın onların hüznünü anlayın ki mutluluk için savaşın.

VE

Ne çok duyguyla yazıyorum kelimelerimi keşke bilseniz. Sareureuk benim için çok değerli,çok özel bir kitap. Zor anlarımda sığınağım mutlu anlarımda sevinç ortağım oldu. Ne çok göz yaşı döktüm yazarken, dertlerimden kaçıp kolları arasına sığındım. Ve haliyle benim için derinden oldu,özel oldu. Bazenleri mutluluk sebebim bazenleri hüznüm oldu. Karakterle dost oldum, arkadaş oldum. Sohbet eder olduk her biriyle.

En çokta Taehyung'un kar taneleriyle uyumu kalbime dokundu. Ondan, kar tanelerinden, yüzündeki benlerden ve nahif kalbinden ilham aldım da yazdım kelimelerimi. Her daim nahif, ince ruhlu, duygusal bir koca adam gibi görünürdü gözüme. Bu yüzden karakterini oluştururken zihnimde onun hakkında var olan hislerimi aktardım sadece. Ve bu kitabı bu gün de bitirmemin tek nedeni o, ona olan teşekkürlerimi hissettirebilmek. Taehyung, benim zor dönemlerimde sesiyle, gülüşüyle yanımda olan koca adam...Ona bu kitabı hediye etmek istedim, çünkü ne kadar teşekkür etsem yeterli kalmayacak gibi. O dönemlerimde bana umut,huzur verdiğin için teşekkür ederim koca adam ♥️ Bangtan'ın diğer üyeleri gibi bana mutluluk verdiğin için de... Ve daha bir sürü şey demek isterdim fakat susuyorum.

Taehyung çok nahif bir karakterdi. Onu diğer karakterlerden daha farklı yaratmak istedim, daha duygusal. Sevgisi, ruhu, kalbi yüzümü gülümseten papatya çiçeği gibiydi. Güçlüydü, o soğukta donan çocuğun ardından ortaya çıkan hüznüne rağmen, korkularına rağmen güçlüydü.
Ve Su Min...Korkusu altında ezilen, güçlü olmaya çalışan, minik bir kız çocuğu gibi gelir hep gözüme. Minikti, minicikti. Küçük kalbini sadece Taehyung'a açmıştı. Onunla yakalamıştı mutluluğu, onunla unutmuştu acılarını ve onunla bir kez daha anlamıştı sevginin ne mânâya geldiğini. Ben Taehyung'un sevgisini sevdim. Su Min'in içindeki fedakârlığı sevdim. Siz sevdiniz mi bilmiyorum ama hâlâ yanımda olmanız beni duygulandırıyor.

Ayrıca...

Belki Sareureuk gün geçtikçe yeni insanlarla tanışacak belki de ilk tanıdığı insanlarla sonsuza dek kalacak. Bilmiyorum, bilmiyoruz. Ama şuna değinmek istiyorum. Eminim ki birçoğunuz bilmiyordur.Bu hikayeye bir heyecanla başlamıştım. O anı dün gibi hatırlıyorum. Öyle hevesle öyle heyecanla paylaşmıştım ki anlatamam. Ve tam tamına yirmi kişiyle çıktım bu yola, sonra her biri teker teker ayrıldı yanımdan. Geriye sadece üç kişi kaldık bu yolculukta. Her anıma, her duyguma şahit oldular. Bir an olsun bellerine bağladıkları bu kemerleri çıkarmak için yeltenmediler, son ana kadar yanımda durdular ve ben bu yolculuğu onlarla tamamladım. Yoldaşım oldular. Düştüğümde, tökezlediğimde sözleriyle ayağa kaldırdılar. Ve içimden geldi, bu yüzden ayrı ayrı teşekkür etmek istedim.

CuteStranger17 güzel meleğim yanımda olduğun için, her daim destek verdiğin için teşekkür ederim. Ne olursa olsun hep bir heyecanla hep bir merakla bekleyip güzel desteğini üzerimden çekmediğin için teşekkür ederim. İyi ki varsın iyi ki 💙

-0renda ayçiçeğim, sözlerinle, her satıra bıraktığın yorumlarla her daim kalbime dokunduğun için ve bir an olsun yanımdan ayrılmadığın, desteğini hissettirdiğin için teşekkür ederim, iyi ki varsın. 🌻💛

petaeunia ve pety'm güzel çiçeğim, desteklerin her vakit kalbimi yumuş yumuş etti ve her bir yorumun bazen güldürdü çoğu zaman bana mutluluk kattı. Her daim yanımda hissettiğim desteğin için teşekkür ederim, pety'm sen de iyi ki varsın🦋♥️

Benim için her daim özel kalacaksınız

Bunu da unutmayalım,

Korku, bazen hiç beklemediğimiz anlarda ruhumuza gelir ve bizi boğana kadar oradan çıkmaya tenezzül etmez. Taehyung sevdiği kadını kaybetme korkusuna sahipti, kaybetti. Su, minik bebeğinden ve koca adamından ayrılma korkusuna sahipti, ayrıldı.

Lâkin artık o korkunun karşımıza geçmesine izin vermeyeceğiz. Kendi boğazımızı sıkan o elleri oradan ayıracak ve tam olarak karşısında dikilip buna bir son vereceğiz. Artık korkuya gömülmeyeceğiz.

TaeSu bunu pek başaramadı ama sıra sizde. Şimdi korkularınızdan arınma vakti.

Ha unutmadan yıllar sonra belki elinizde bir kahveyle kar tanelerini izlerken, çok kısa bir an olsa dâhi umarım aklınızın bir köşelerine düşer zihninizde canlanırız. Umarım TaeSu, Sareureuk ve onun şapşik yazarı aklınızın ve gönlünüzün bir ucunda yer edinmiştir.

Lafı biraz fazla uzattım fakat siz bana alıştınız artık 🙈

Çok ufak bir şey daha göstereceğim size.


Erdem Bayazıt'ın bu kusursuz şiiri bana Sareureuk'u hatırlatıyor. Ne vakit dinlesem aklıma düşüyorlar.

Taehyung, kar tanesine kalbinden geçenleri aktarıyormuş gibi. Ben Sareureuk'a da bu şiiri hediye etmek istedim. Belki siz de bu hediyeyi açarsınız bir ara.

Nasıl olsa onlar artık kavuştular.

Hoş çakalın Taehyung, Su Min ve Sareureuk...

Hem...Kar taneleri tekrardan yer yüzüne düşecek ve onlar yeniden birbirlerine sarılacaklar.

Güzel kar tanelerim, sare'lerim

Son bir dilekle uğurluyorum sizi.

Karşınıza Taehyung'lar çıkması,

Ve o Taehyung'lar tarafından Su Min kadar çok sevilmeniz dileğiyle...

Kar taneleriyle, dostça en çokta sağlıcakla kalın

Sevgilerimle.

sareureuk あ taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin